شهید دکتر احمدرضا احدی

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

در واکنش به شلیک راکت؛ حمله موشکی رژیم صهیونیستی به نوار غزه


در واکنش به شلیک راکت؛ حمله موشکی رژیم صهیونیستی به نوار غزه shia muslim                   
منابع فلسطینی از حمله نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر می‌دهند.

به گزارش مصاف، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک راکت به مناطق جنوبی اراضی اشغالی، به اهدافی در نوار غزه حمله کرد.

ساعتی قبل رسانه‌های محلی رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیرهای حمله موشکی در جنوب اراضی اشغالی و نزدیک مرز نوار غزه خبر دادند.

پس از آن مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این آژیر بر اثر حمله راکتی در سدیروت به صدا درآمده اما کسی از ساکنان این رژیم زخمی نشده است.

منبع: فارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

صحیفه سجادیه: دعای 9:دعای آن حضرت در شوق به آمرزش


ترجمه:

و از دعاهاى آن حضرت (ع) است در اشتیاق به درخواست آمرزش از خدا جل جلاله

***
ترجمه:
خدایا درود بر محمد و آل او فرست و ما را سوى توبه هدایت کن که محبوب تست و از اصرار بر گناه دور دار که مبغوض تست‏


ترجمه:
خداوندا هر وقت ناگزیر باید از دین ما کاسته شود یا از دنیا چنان کن که کاهش در آن شود که زودتر فانى مى‏گردد و بازگشت ما سوى آن باشد که بیشتر باقى ماند


ترجمه:
و هرگاه آهنگ دو چیز کنیم که یکى تو را خشنود سازد و دیگرى تو را به خشم آرد دل ما را به جانب آن کش که تو را از ما خشنود کند و نیروى ما را از آنچه موجب خشم تست سست گردان‏


ترجمه:
و ما را به خود و اختیار خود وامگذار که نفس ما باطل را بر مى‏گزیند مگر تو توفیق دهى و به بدى امر مى‏کند مگر تو رحمت آرى‏


ترجمه:
خداوندا ما را ناتوان آفریدى و بنیاد ما بر سستى نهادى و از آبى حقیر و پست آفرینش ما را آغاز کردى. جنبش ما به نیروى تست و از خود نیرو نداریم مگر به مددکارى تو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

صحیفه سجادیه : دعای 8 :دعا در پناه بردن به خداوند


ترجمه:

از دعاهاى آن حضرت (ع) است در پناه بردن به خدا از خوى ناپسندیده و بد و کارهاى نکوهیده

***
ترجمه:
خدایا پناه به تو مى‏برم از آشفتن حرص و افروختن خشم و چیرگى حسد و ضعف شکیبائى و کمى قناعت و تندخوئى و مبالغه در طلب لذات و تعصب بر باطل‏


ترجمه:
و پیروى هوى و سرپیچى از راه راست و خواب غفلت و کوشش کردن بیش از حاجت و برگزیدن باطل بر حق و اصرار بر گناه و خرد شمردن معصیت و بسیار شمردن طاعت‏


ترجمه:
و همسرى نمودن با توانگران و خوار شمردن درویشان و بدرفتارى با زیردستان و ناسپاسى نیکوئى کنندگان‏


ترجمه:
و یارى ستمگران و رها کردن ستمدیدگان و از اینکه آنچه حق ما نیست بخواهیم، یا ندانسته در علم دین چیزى بگوئیم‏


ترجمه:
و پناه به تو مى‏بریم که قصد فریب کسى در دل گیریم یا بکارهاى خویش ببالیم و امیدهاى خود را دراز کنیم‏

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

عرفان حلقه؛ اغواگری به نام دین و درمان


عرفان حلقه؛ اغواگری به نام دین و درمان shia muslim                   
گفت‌وگوی اختصاصی کیهان با مدیر انجمن نجات از حلقه(بخش نخست)

محمد حسین حمزه
عرفان حلقه یکی از عرفان‌های نوظهور و کاذب است. سرکرده این عرفان و مربی‌هایش با ترویج آموزه‌هایی غیرمنطقی و بی‌اساس موجب انحراف عده‌ای از افراد جامعه شده‌اند. خودکشی، قتل، بیماری‌های روانی، طلاق، ترور، اجتماع اپوزیسیون‌ها، فساد، و آسیب‌های فردی و اجتماعی دیگر از جمله پیامدهای عرفان انحرافی حلقه‌اند. اطلاع رسانی و مقابله علمی با جریان عرفان‌های نوظهور یکی از مهم‌ترین کارکردهای مطبوعات و رسانه‌ها به‌شمار می‌رود. از این رو در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام محمد رضا انهاری، مدیر انجمن نجات از حلقه که در زمینه روشنگری درباره عرفان کاذب و انحرافی حلقه فعالیت‌های مؤثر و برجسته‌‌ای انجام می‌دهد، ابعاد و زوایای مختلف این عرفان را مورد نقد و بررسی قرار دادیم. متن بخش نخست این گفت‌وگو که به تاریخچه و روش‌های به اصطلاح درمانگری عرفان حلقه می‌پردازد، تقدیم خوانندگان عزیز می‌شود.
* لطفا برای شروع قدری درباره کلیت عرفان حلقه توضیح دهید.
- بنده طی این چندین سال با مطالعه میدانی و کتابخانه‌ای به این نتیجه رسیدم که هدف محمد علی طاهری سرکرده این فرقه انحرافی از ابداع آن، تبیین عرفان در جامعه نبوده بلکه عقل گریزی مردم است. هرجا که مردم از این شخص و مَسترها (مربی‌های این فرقه) می‌پرسیدند که ماهیت اتصال به شبکه شعور کیهانی را مشخص کن که چرا باید به آن وصل شویم، می‌گفتند این وادی، وادی دل، عرفان و بی‌ابزاری است، در اینجا تعریف وجود ندارد که بخواهیم چیزی را تعریف کنیم. این پله، پله عشق است. شما باید از پله عقل، روی پله عشق قدم بگذارید. بعد به این شعر استناد می‌کند:
پای استدلالیان چوبین بود                             پای چوبین سخت بی‌تمکین بود

برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نیروهای یمنی به دروازه‌های شهر نجران عربستان رسیدند


نیروهای یمنی به دروازه‌های شهر نجران عربستان رسیدند shia muslim                   
نظامیان یمنی، ارتفاعاتی را در اطراف شهر نجران عربستان به کنترل خود درآوردند.

به گزارش مصاف، نیروهای یمنی به یک پیروزی دیگر در برابر رژیم سعودی دست یافتند.

نظامیان یمنی توانستند که چندین پایگاه رژیم سعودی که بر شهر نجران در جنوب عربستان اشراف داشتند، را به تصرف خود دربیاورند.

نیروهای یمن در حین پیشروی به سوی شهر نجران توانستند که ده ها نظامی رژیم سعودی به هلاکت برسانند یا مجروح کنند، همچنین تعدادی از خودروهای نظامی رژیم سعودی هم در این عملیات منهدم شدند.

نظامیان یمنی در عملیات اخیر خود به قدری به شهر نجران نزدیک شدند که حرکت خودروها در داخل این شهر را با چشم غیرمسلح می بینند و امکان هدف قراردادن این شهر را با خمپاره دارند.

تلاش نیروهای نظامی رژیم سعودی برای عقب راندن نظامیان یمنی از اطراف شهر نجران عربستان تاکنون بی فایده بوده و ارتفاعاتی در اطراف این شهر هنوز در کنترل نیروهای یمنی است.

نیروهای یمنی طی روزهای اخیر در پاسخ به بمباران کشور توسط جنگنده های رژیم سعودی، پیشروی در خاک عربستان را از سرگرفتند و تاکنون مناطقی از جنوب عربستان را تصرف کردند.

منبع: ابنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

واکنش وزارت خارجه فرانسه به سیاست‌های ویران کننده رژیم صهیونیستی


واکنش وزارت خارجه فرانسه به سیاست‌های ویران کننده رژیم صهیونیستی shia muslim                   
وزارت خارجه فرانسه تخریب اماکنی -که در روستایی در کرانه باختری توسط سازمان‌های امدادرسانی فرانسوی احداث شده بود- از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش مصاف، وزارت خارجه فرانسه تخریب ساختمانهایی به دست رژیم صهیونیستی که از سوی فرانسوی ها در یک روستا واقع  در کرانه باختری ساخته شده بود، را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش وزارت خارجه فرانسه تخریب اماکنی در یک روستا در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد؛ این اماکن به وسیله گروه های فرانسوی احداث شده بود.

وزارت خارجه فرانسه همچنین عنوان کرد: اسرائیل برای سومین بار در سال جاری تاسیسات زراعی را در روستایی فلسطینی تخریب کرد. همچنین اسرائیل ساختمان هایی را که موسسه های امدادرسانی فرانسوی بنا کرده بودند، مصادره کرد؛ در میان این ساختمان ها یک مدرسه هم وجود داشت.

این وزارتخانه در ادامه از مقامات اسرائیلی درخواست کرد که این گونه اقدامات را که با قوانین بین المللی نیز تناقض دارد، متوقف کنند و بر پایبندی پاریس به راهکار ایجاد ۲ کشور تاکید کرد.

در همین راستا در پایان ماه جاری یک نهاد صهیونیستی اعلام کرد که طی ۶ ماه نخست سال جاری ۱۶۸ منزل فلسطینیان در کرانه باختری تخریب شده است و در پی آن ۷۴۰ نفر آواره شدند که ۳۸۴ نفرشان کودک هستند.

منبع: مهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آل خلیفه 50 چهره سرشناس را برای بازجویی احضار کرد


آل خلیفه 50 چهره سرشناس را برای بازجویی احضار کرد shia muslim                   
حکومت بحرین در راستای تشدید اقدامات خود علیه علما و چهره‌های سرشناس مردمی، 50 نفر دیگر را احضار کرد.

 به گزارش مصاف، مسئولان بحرینی در دور جدید اقدامات خود برای محدود کردن بیشتر آزادی اندیشه و بیان، 50 نفر دیگر از علما و چهره سرشناس این کشور را برای بازجویی احضار کردند.

در همین حال، 19 نفر از علما و چهره های سرشناس به اتهام مشارکت در تحصن مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور بازداشت شدند.

این افراد در اعتراض به حکم لغو تابعیت این عالم دینی مقابل منزلش تحصن کرده بودند.

از زمان سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم و قصد حکومت بحرین برای محاکمه وی به اتهامات واهی، اعتراضات مردمی در بحرین شدت یافته است.

مردم بحرین از زمان اعلام سلب تابعیت، در اطراف منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم تحصن کرده و به حکومت بحرین درباره هرگونه تعرض به وی هشدار داده اند.

این اقدامات ضد بشری آل خلیفه با موج محکومیت و اعتراضات داخلی و خارجی مواجه شده است.

منبع: العالم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

صحیفه سجادیه : دعای 7 : دعا به وقت مهمات و رنج


ترجمه:

از دعاهاى آن حضرت (ع) است آنگاه که حادثه غم‏انگیز یا پیش‏آمدى ناگوار رخ مى‏داد و در هر اندوهى

***
ترجمه:
اى که گره هر دشوارى بدست تو مى‏گشاید، و اى که حدت هر سختى به لطف تو نرم مى‏شود. راه گریز سوى آسایش و رفع اندوه از تو باید خواست‏


ترجمه:
نشیب و فرازهاى درشت و ناهموار زندگى پیش قدرت تو هموار مى‏شود و به لطف تدبیر تو اسباب هر چیز فراهم مى‏گردد. قضا به نیروى تو جارى است و همه چیز مطابق اراده تو مى‏گذرد


ترجمه:
همه اشیا مشیت تو را ناگفته اطاعت مى‏کنند و به نهى تو اظهار ناکرده باز میایستند.


ترجمه:
آن توئى که در حوادث غم‏انگیز تو را مى‏خوانند و در پیشامدهاى ناگوار به تو پناه برند. بلیه دفع نشود مگر آنکه تو دفع کنى و بسته گشوده نگردد مگر آنچه تو بگشائى‏


ترجمه:
(اى پروردگار) سختى پیش من آمد که سنگینى آن مرا خرد کرد و گرفتارى فرا رسید که بار آن مرا به ستوه آورد

جهت مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

صحیفه سجادیه : دعای 6 :دعا به وقت صبح و شام


ترجمه:

از دعاهاى آن حضرت است هنگام صبح و شام‏

***
ترجمه:
سپاس خداوند را که شب و روز را به توانائى خود آفرید


ترجمه:
و به قدرت خود از هم جدا ساخت‏


ترجمه:
و هر کدام را حدى محدود و مدتى معین قرار داد


ترجمه:
از هر یک کاسته بر دیگرى میفزاید و باز از دیگرى گرفته به اول باز مى‏گرداند که بندگان را مایه خورش و پرورش به اندازه‏اى که مقرر فرموده است فراهم آید


ترجمه:
پس شب را آفرید تا از رنج و حرکت و کوشش و ماندگى بیاسایند و آن را پوشش ساخت تا از آرامش و خواب بهره برند و ایشان را آسایش و نیروى تازه پدید آید و از لذت و کام دل برخوردار گردند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کش دادن این ماجرا بازی در زمین دشمن است


کش دادن این ماجرا بازی در زمین دشمن است shia muslim                   
کش دادن این ماجرا بازی در زمین دشمن است.

به عنوان یک ارتشی زاده می گویم:

با توجه به شناختی که از جناب عباسی وجود دارد قطعا منظور ایشان ، آنچه برداشت شده نبوده است ، کما اینکه در نامه عذر خواهی ایشان به امیر سرلشگر صالحی نیز بوضوح به آن اشاره شده است.

سوال اساسی اینجاست چرا باید سخنی که 6 سال پیش بیان شده و در طی این سالها که مشمول مرور زمان بوده، در چنین برهه ای رسانه ای گردد؟

کش دادن این ماجرا بازی در زمین دشمن است.

بارها عرض نموده ام در حوزه نظامی و امنیتی یکی از اصلی ترین استراتژی های دشمن در پسا برجام اختلاف افکنی بین ارتش و سپاه است.

پوشش گسترده خبری این ماجرا و حمایت های امروز امثال BBC و VOA یقینا از حب ارتش نیست،از بغض انقلاب است.

ارتشی و سپاهی که هردو بالهای قدرتمند سیمرغ نظام اسلامی هستند که سایه قدرت، عزت و همت مردم مسلمان ایران را بر کرکس های تکفیری و صهیونیست از خلیج عدن تا سوریه انداخته است.

مبادا کاری کنیم که "دشمن شاد" شویم!

دستتان به قبضه شمشیر و چشمتان به دهان فرمانده باشد تا فتح خیمه صفین فقط 10 ضربه شمشیر باقی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰