شهید دکتر احمدرضا احدی

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

صحیفه سجادیه:دعای 11:دعا در عاقبت به خیری


ترجمه:
از دعاهاى آن حضرت (ع) است در طلب عاقبت نیکو

***
ترجمه:
اى که یادکنندگان تو را یاد تو ارجمند گرداند و اى که سپاسگزاران تو را سپاس تو رستگار کند و اى کسى که مطیعان تو را فرمانبردارى تو نجات بخشد، بر محمد و خاندان او درود فرست و دل ما را به یاد خود از یاد دیگران بپرداز و زبان ما را به سپاسگزارى خود از سپاس دیگران بازدار و اعضاى ما را در اطاعت خود از عبادت دیگران منصرف کن‏


ترجمه:
و اگر براى ما فراغتى مقدر کرده آن فراغت را چنان به سلامت بگذران که وبال نیاورد و ملال نرساند، نویسندگان گناهان با نامه سفید بازگردند و نویسندگان طاعات از نوشتن حسنات ما شادمان باشند


ترجمه:
و چون روزهاى عمر سپرى شود و مدت زندگى بسر آید و دعوت تو حضور ما را لازم شمرد و ما ناچار آن دعوت را اجابت کنیم پس بر محمد و خاندان او درود فرست و چنان مقدر فرما که وقتى نویسندگان اعمال یک یک کارهاى ما را بر ما شماره کنند آخرین عمل ما توبه‏اى باشد مقبول، و پس از آن ما را بر گناهى که مرتکب شده باشیم واقف نسازند و بر نافرمانى که از ما صادر شده باشد آگاه نکنند


ترجمه:
در آن روز که راز نهانى بندگان را باز رسى، در پیش حاضران پرده که بر ما پوشیده مدر


ترجمه:
هر کس تو را خواند بر وى ببخشاى و هر که تو را ندا کند اجابت فرماى.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فردا؛ تظاهرات سراسری در محکومیت جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم


فردا؛ تظاهرات سراسری در محکومیت جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم shia muslim                   
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ تظاهرات سراسری در محکومیت جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم فردا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مصاف، مراسم تظاهرات سراسری محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل‌سعود در سالگرد کشتار حجاج بی‌گناه و ایجاد فاجعه منا و آل‌خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبر معنوی انقلاب بحرین «آیت‌الله شیخ عیسی قاسم» در سراسر کشور و در بیش از ۸۵۰ میعادگاه نماز جمعه و همزمان در تهران از درب‌های دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین (جمعۀ این هفته ۱۹ شهریور ماه پس از اقامۀ نماز جمعه) برگزار خواهد شد.
برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

موج نفرت از آل سعود در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «شجره ملعونه»


موج نفرت از آل سعود در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «شجره ملعونه» shia muslim                   
پس از معرفی شدن آل سعود به عنوان شجره ملعونه در پیام سالانه مقام معظم رهبری به حجاج، کاربران شبکه‌های اجتماعی با ایجاد هشتگ‌ها و صفحه‌هایی در شبکه اجتماعی از این نامگذاری استقبال کردند.

 به گزارش مصاف، کاربران عرب زبان شبکه‌های اجتماعی بویژه در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و فلسطین اصطلاح «شجره ملعونه» را در وصف خاندان سعودی بهترین نام برای آنها دانستند.

آنها در شبکه‌هایی مانند توئیتر، فیسبوک و شبکه‌های موبایلی درحال انتشار بخش‌هایی از پیام رهبر معظم انقلاب و تقبیح اقدامات آل سعود هستند.

لهجه شدید انتقادی پیام ایشان و توصیف واقعی خاندان سعودی نیز شور و شادی بسیاری در میان کاربران مسلمان شبکه‌های مجازی ایجاد کرده‌است.

برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اسلام دین رسمی سوئیس می‌شود؟


اسلام دین رسمی سوئیس می‌شود؟ shia muslim                   
رئیس حزب دموکرات اجتماعی سوئیس پیشنهاد داد که دین اسلام در این کشور به عنوان دینی رسمی به رسمیت شناخته شود.

به گزارش مصاف، کریستین لیورات، رئیس حزب دموکرات اجتماعی سوئیس دیروز، دوم شهریورماه، پیشنهاد داد که اسلام به عنوان دینی رسمی در این کشور به رسمیت شناخته شود.

وی در گفت‌و‌گو با روزنامه سونتاگزتنگ چاپ سوئیس گفت: به رسمیت شناخته‌شدن اسلام به عنوان دینی رسمی در سوئیس باید در این کشور بررسی و در قانون اساسی گنجانده شود.

لیورات تصریح کرد: در صورت رسمیت‌یافتن اسلام، دولت سوئیس مسئول آموزش علمای دین و حمایت مالی از آنان خواهد بود و این دین به گروه‌های بیگانه و افراط‌گرا واگذار نمی‌شود.

وی در ادامه این سؤال را مطرح کرد که آیا می‌شود دین اسلامی خاص سوئیس داشت؟ ما باید این مسئله را بررسی کنیم.

در همین راستا، روزنامه «۲۰ دقیقه» سوئیس که پیشنهاد لیورات را منتشر کرده، نظرسنجی درباره این که آیا «اسلام می‌تواند دین رسمی در سوئیس باشد؟»، را آغاز کرده است.

منبع: ایکنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

صفحه بروز رسانی مسابقه "خلافت صهیون"


صفحه بروز رسانی مسابقه "خلافت صهیون" shia muslim                   
مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور

تصاویر

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

صحیفه سجادیه : دعای 10 : دعا در پناه بردن به خدا


ترجمه:

و از دعاهاى آن حضرت (ع) است در پناه بردن به خداى تعالى

***
ترجمه:
خدایا اگر خواهى، بر ما ببخشائى به فضل خود. و اگر خواهى، ما را کیفر دهى به عدل خود


ترجمه:
پس منت نه و بر ما ببخشاى و آسان گیر و از ما درگذر و از عذاب خود پناه ده که یارائى تحمل عدل تو را نداریم و بى بخشایش تو کسى از ما نجات نیابد.


ترجمه:
اى بى‏نیازترین بى‏نیازان اینک ما بندگان توایم در پیشگاه تو و من از همه محتاجتر. پس به توانگرى خویش حال ما درویشان را نیکو گردان و به منع عطا قطع امید ما مکن تا آن کسى که از تو طلب سعادت مى‏کند بدبخت نگردد، و آنکه از فضل تو چشم عطا دارد نومید نشود،


ترجمه:
اگر از جانب تو نومید شویم سوى که بازگردیم و از در خانه تو کجا برویم. پاکا خداوندا! ما فروماندگانیم و تو اجابت فروماندگان را واجب کرده و مستمندانیم که گشودن مشکل آنها را نوید دادى‏


ترجمه:
سزاوار مشیت و شایسته عظمت و بزرگى تست که بر مستمندان ببخشائى و آن کس را که فریادرس خواهد به فریاد رسى. به زارى ما رحمت آر و چون خویش را بر آستان تو افکندیم ما را بى‏نیاز کن‏


ترجمه:
خدایا شیطان شاد گشت که در گناه پیروى او کردیم پس بر محمد و آل او درود فرست و پس از اینکه او را رها کردیم و روى به تو آوردیم او را شاد مگردان.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰