شهید دکتر احمدرضا احدی

۱۰۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

اطلاع رسانی مراسم « عید بیعت » سال 1396


اطلاع رسانی مراسم « عید بیعت » سال 1396 shia muslim                   
.

اطلاعیه مهم موسسه مصاف ایرانیان

اجتماع بزرگ مردمی #عید_بیعت با امام زمان

امروز...
 روز امامت امام زمان ما در پیش است؛ روزی که امام ما منتظر است تا بر اریکه قدرت تکیه بزند، یک به یک به پیشگاه او حاضر شویم و با او تجدید #بیعت کنیم تا جهان را به ساحل خیر و سعادت رهنمون سازد.

اما... 
دوازده قرن از این انتظار میگذرد. دوازده قرنی که عالم در ورطه آتش و خون و خشونت دست و پا میزند... اما نجات دهنده ای نمی یابد. زیرا صدایش نمیزند

آیا... 
اگر دوازده قرن پیش همدل و هم صدا در تجدید بیعت با امام زمان خود اجتماع می کردیم، هرگز شاهد این همه جنگ و فقر و فساد بودیم؟! یا کنون در زمان ظهور آن حضرت، در اوج خیر و خوبی و سعادت به سر می بردیم...

ما را چه شده؟ چرا بیدار نمیشویم؟! راه چاره چیست؟ اکنون چه باید کرد؟ 

اکنون  
...که جانها به گلو رسیده و دلها مالامال درد و اندوه است، قلبها در سینه بی قرار است و از آنچه با اولاد پیامبر خویش کرده، پشیمانیم؛ اکنون وقت توبه و انابه و التجا فرا رسیده است که شاید خداوند به بیچارگی ما رحمت آورد. 

اکنون
ما شیعیان بیدار دل اجتماع کرده ایم که به درگاه خداوند التجا آوریم تا جهان تاریک و ظلمانی غیبت را با ظهور خورشید عالم تاب امام عصر ارواحنافداه روشنی بخشد. تا بگوییم که آماده پذیرش حکومت امام معصومی هستیم که دوازده قرن است در انتظار بیداری ما به سر میبرد تا نجاتمان بخشد...  

آماده ایم تا با حضور باشکوه در اجتماع مردمی #عید_بیعت با امام عصر (هفتم آذر)، یاری اش کنیم، با او تجدید #بیعت نموده و همدل و هم صدا از او بخواهیم تا به نجات جهان برخیزد.

اطلاعات بیشتر و محل های برگزاری به زودی منتشر خواهد شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هلاکت 10 مزدور سعودی در عملیات تک تیراندازهای یمنی در "نهم و نجران"


هلاکت 10 مزدور سعودی در عملیات تک تیراندازهای یمنی در "نهم و نجران" shia muslim                   
یک منبع نظامی تاکید کرد در عملیات تک تیراندازها در منطقه نهم 8 مزدور سعودی و دو نفر دیگر نیز در نزدیکی گذرگاه الخضراء در نجران کشته شدند.

یک منبع نظامی تاکید کرد در عملیات تک تیراندازها در منطقه نهم 8 مزدور و دو نفر دیگر نیز در نزدیکی گذرگاه الخضراء در نجران کشته شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

شرط بن سلمان برای آزادی شاهزادگان سعودی


شرط بن سلمان برای آزادی شاهزادگان سعودی shia muslim                   
مسئولان سعودی سرگرم گفت‌وگو با شاهزادگان و تاجران بازداشت شده هستند و آزادی آنان را به پرداخت بخشی از ثروت خود که به واگذار کردن ۷۰ درصد آن نیز می‌رسد، مشروط کرده‌اند.

مسئولان سعودی سرگرم گفت و گو با شاهزادگان، وزیران سابق و تاجران بازداشت شده هستند و محور این گفت وگو ها بر واگذاری بخش قابل ملاحظه ای از ثروت آنان به دولت در مقابل آزادی متمرکز است.

تلاش برای تصاحب دارایی های شاهزادگان و تاجران سعودی در چارچوب تلاش دولت به منظور جبران کسری بودجه خزانه دولتی ارزیابی شده است.

سایمون کر خبرنگار فایننشال تایمز در دبی در گزارش خود  در این باره به نقل از افراد آگاه خاطرنشان کرد، دولت سعودی به کسانی که در چارچوب پرونده مبارزه با فساد دستگیر شده اند، از جمله ولید بن طلال میلیاردر سعودی و امیر متعب بن عبدالله وزیر سابق گارد ملی، پیشنهادی را برای آزادی آنان مطرح کرده است.

در این طرح به برخی از بازداشت شدگان پیشنهاد شده است در مقابل آزادی خود باید 70 درصد ثروتشان را در اختیار دولت قرار دهند و این پیشنهاد در چارچوب تلاش برای انتقال درایی های آنان به خزانه در حال فرسایش دولت جا دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

الجبیر: کاسه صبرمان لبریز شده است؛ به تجاوز ایران پاسخ می‌دهیم


الجبیر: کاسه صبرمان لبریز شده است؛ به تجاوز ایران پاسخ می‌دهیم shia muslim                   
وزیر خارجه عربستان سعودی در تازه‌ترین اظهارات ضد ایرانی خود، گفت که ایران در امور کشورهای منطقه دخالت می‌کند.

 وزیر خارجه عربستان سعودی ایران را تهدید کرد، عادل الجبیر عصر پنجشنبه  با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود، تهدید کرد که کشورش به تجاوزات ایران پاسخ خواهد داد.

وی گفت: «کاسه صبرمان لبریز شده است و ما پاسخ دشمنی و تجاوزات ایران را می‌دهیم».

الجبیر در مورد جنبش مقاومت لبنان نیز گفت که باید حزب‌الله خلع سلاح شود تا لبنان با ثبات شود.

وزیر خارجه عربستان گفت که ریاض با هم‌پیمانان خود در خصوص اتخاذ گام‌ها علیه حزب‌الله مشورت می‌کند و در زمان مناسب تصمیم خواهد گرفت.

وی بدون آنکه اشاره به محاصره یمن توسط ائتلاف عربستان که منجر به قحطی و شیوع وبا در یمن شده است، مدعی شد که نیروهای انصارالله یمن دلیل قحطی در این کشور هستند و به غیر نظامیان حمله می‌کنند.

وزیر خارجه عربستان امروز در کنفرانس خبری مشترکی که با همتای فرانسوی خود داشت، با تکرار ادعاهای سابق خود علیه ایران، مدعی شد که تهران موشک‌های خود را در اختیار نیروهای یمنی قرار می‌دهد(جزئیات بیشتر).

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 14 آبان ماه یک موشک بالستیک به سمت فرودگاه بین‌المللی ملک خالد شهر ریاض شلیک کرد.

عربستان و ائتلاف سعودی ضد یمن، مدعی شدند که ایران این موشک را در اختیار نیروهای یمن گذاشته است.

وزارت خارجه ایران ادعاهای عربستان را رد و تأکید کرد که ریاض به‌جای متهم کردن دیگران، به جنایت‌ها خود در یمن و محاصره این کشور پایان دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

شهر «راوه» در عراق به طور کامل آزاد شد


شهر «راوه» در عراق به طور کامل آزاد شد shia muslim                   
فرمانده نیروهای مشترک عراقی از آزادای کامل شهر «راوه» در غرب الانبار خبر داد.

سرلشگر ستاد «عبدالامیر رشید یارالله» فرمانده نیروهای مشترک عراقی اعلام کرد که نیروهای عراقی شهر «راوه» را به طور کامل از اشغال داعش آزاد کردند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، او در این باره گفت: نیروهای عراقی فرمانداری، اداره پست و بازار بزرگ راوه را آزاد کردند و پل راوه را نیز به کنترل خود در آوردند و پرچم عراق را بر فراز ساختمان‌های شهر نصب کرده‌اند.

راوه از آخرین پایگاههای تروریست‌های داعش در عراق محسوب می‌شود و پیش از این نیز شهر و منطقه «الرمانه» آزاد شده بود. در حال حاضر تروریست‌های داعش هیچ شهر مهمی را در عراق تحت اشغال خود ندارند و صرفا در مناطق حاشیه‌ای و برخی روستاها تردد می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تسلط ارتش سوریه بر 3 شهرک دیگر در استان حماه


تسلط ارتش سوریه بر 3 شهرک دیگر در استان حماه shia muslim                   
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه عملیات خود در شمال شرق حماه، شهرکهای «الحازم، ربده و قصر الشاوی» را آزاد کردند.

نیروهای مقاومت در ریف منطقه «الحمرا» واقع در شمال شرق شهر حماه، شهرک «قصر الشاوی» را از تروریستهای النصره پس گرفتند.

یگانهای مهندسی ارتش سوریه نیز فورا عملیات مین روبی را آغاز کردند.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی گزارش داد که نیروهای سوریه در شمال غرب قصر الشاوی شهرکهای «الحازم و ربده» را از اشغال النصره خارج کرده اند.

ارتش سوریه روز گذشته روستای «سرحا القبلیة» را در این محور به کنترل خود درآورد.

نیروهای سوری طی روزهای گذشته کنترل روستاها و شهرکهای «سرحة شمالیة، سرحة جنوبیة، أبو العز و حسناوی» را به دست گرفتند.

نیروهای سوری از شرق به سمت «الرهجان» و از غرب به سمت «ابودالی» در حال عملیات هستند تا بتوانند تروریستها را پراکنده کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نشست سه‌جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه


نشست سه‌جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه shia muslim                   
ایران، روسیه و ترکیه در تاریخ 22 نوامبر نشست سه‌جانبه‌ای را درباره سوریه برگزار خواهند کرد.

رسانه‌های ترکیه‌ای گزارش دادند هیأت‌هایی از ایران، روسیه و ترکیه در تاریخ 22 نوامبر، نشست سه جانبه‌ای را با محوریت سوریه در شهر «سوچی» برگزار خواهند کرد.

به نوشته وبگاه روزنامه «دیلی صاباح» این نشست با حضور رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه با تمرکز روی تحولات اخیر در سوریه و یافتن راهکاری سیاسی برای پایان دادن به بحران این کشور، برگزار خواهد شد.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز اعلام نشده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اسپوتنیک: آمریکا سوخت رسانی به جنگنده‌های سعودی را ادامه می‌دهد


اسپوتنیک: آمریکا سوخت رسانی به جنگنده‌های سعودی را ادامه می‌دهد shia muslim                   
نیروی هوایی آمریکا قصد دارد همچنان به سوخت رسانی به جنگنده‌های (متجاوز) سعودی ادامه دهد.

مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با 366 رای موافق در برابر سی رای مخالف به قطعنامه 599 مجلس نمایندگان در این خصوص رای مثبت داد. این مصوبه مانع از فعالیت هواپیماهای سوخت رسان آمریکایی در تامین سوخت به جنگنده های سعودی برای حمله به یمن نمی شود و تنها در آن بر لزوم دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران یمن تاکید شده است. 

جنگنده های سعودی در اکتبر سال 2016 در حمله هوایی به صنعا پایتخت یمن یک مراسم تشییع جنازه را هدف قرار دادند که طی آن دست کم 140 تن کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند. دولتهای آمریکا و انگلیس به تامین تدارکاتی و تسلیحاتی رژیم سعودی که یمن را هدف حملات نظامی قرار داده است ادامه می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حمله نیروهای یمنی به موضع مزدوران سعودی در مرکز یمن


حمله نیروهای یمنی به موضع مزدوران سعودی در مرکز یمن shia muslim                   
نیروهای یمنی با حمله به موضع مزدوران سعودی در استان مأرب در مرکز یمن تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمله به یکی از مواضع مزدوران عربستان سعودی در منطقه " تبة المطار " در شهر صرواح استان مأرب تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و تعدادی دیگر را زخمی کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

واکنش رژیم صهیونیستی به اظهارات «لاوروف» درباره حضور ایران در سوریه


واکنش رژیم صهیونیستی به اظهارات «لاوروف» درباره حضور ایران در سوریه shia muslim                   
دفتر نحست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه به اظهارات وزیر خارجه روسیه درباره قانونی بودن حضور نیروهای حامی ایران در سوریه واکنش نشان داد.

رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به اظهارات «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه درباره حضور نیروهای ایران در سوریه واکنش نشان داد. 

وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه ضمن تاکید بر «مشروع» بودن حضور ایران در سوریه گفت مسکو قولی برای خروج نیروهای حامی ایران از سوریه نداده است.

او گفت: «روسیه، قولی درباره ضمانت خروج نیروهای حامی ایران از سوریه نداده‌ است. حضور ایران در سوریه مشروع است.»

در پی توافق آمریکا، روسیه و اردن برای ایجاد منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه، یک مقام آمریکایی مدعی شده بود مسکو موظف شده به خروج نیروهای حامی ایران از این منطقه کمک کند. 

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در واکنش به اظهارات «لاوروف»، با اشاره به دیدار اخیر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد: «اسرائیل، در هر صورت و تحت هر شرایطی، مطابق با منافع امنیتی‌اش در سوریه عمل خواهد کرد. نتانیاهو این موضوع را برای رئیس‌جمهور پوتین روشن کرده است.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰