شهید دکتر احمدرضا احدی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

صحیفه سجادیه : دعای 13 : دعا در طلب حاجت ها


ترجمه:

از دعاهاى آن حضرت است در حاجت خواستن از خداى تعالى

***
ترجمه:
اى خداوند! اى آخرین مقصد نیازمندان‏


ترجمه:
اى که رسیدن به آرزوها بدست تو است‏


ترجمه:
اى که نعمتهاى خود را به بها نمى‏فروشى‏


ترجمه:
و زلال بخشش خود را به منت تیره نمى‏سازى‏


ترجمه:
اى که به تو بى‏نیاز شوند و اما از تو بى‏نیاز نشوند
جهت مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

صحیفه سجادیه : دعای 12 : دعا در اقرار به گناه


ترجمه:

و از دعاهاى آن حضرت (ع) است در اعتراف به گناه و طلب توبه از خداى تعالى

***
ترجمه:
خدایا سه چیز مرا از سئوال تو باز مى‏دارد و یک چیز مرا در آن ترغیب مى‏کند


ترجمه:
بازمى‏دارد فرمانى که تو دادى و من در اطاعت کندى نمودم و آنکه نهى کردى و من سوى نهى تو شتافتم و نعمت بخشیدى و من در سپاسگزارى آن کوتاهى کردم‏


ترجمه:
و مرا در مسئلت تو ترغیب مى‏کند تفضل تو بر کسى که روى به تو آورد و به گمان نیکو سوى تو آمد. چون هر احسانى که از تو رسد افزون از استحقاق بندگان است و همه نعمتهاى تو بى‏علت و سبب‏


ترجمه:
اینک من به درگاه عزت تو مانند بنده فرمانبردار و ذلیل ایستاده و مانند مردم مستمند و بى‏چیز با شرمسارى از تو مسئلت مى‏کنم‏


ترجمه:
اقرار دارم در هیچ حال از نعمت تو خالى نبوده‏ام و با احسان فراوان تو هرگز از نافرمانى سالم نمانده‏

جهت مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

همراهی بیش از ۲۶۶ میلیون کاربر اینترنتی با کمپین تحریم فیسبوک


همراهی بیش از ۲۶۶ میلیون کاربر اینترنتی با کمپین تحریم فیسبوک shia muslim                   
میلیون‌ها کاربر اینترنتی در سراسر جهان کمپین فعالان فلسطینی برای تحریم فیسبوک در اعتراض به حذف ده‌ها صفحه حامی مقاومت را دنبال کرده اند.

به گزارش مصاف، این کمپین در اعتراض به همسویی شبکه فیسبوک با دشمن صهیونیستی برای مقابله با فلسطینیان و حذف صفحات شخصی آنان راه اندازی شده است.

به محض راه اندازی این کمپین، ده ها هزار نفر با کامنت هایی که گذاشتند، همدستی فیسبوک و رژیم صهیونیستی برای سرکوب فلسطینیان را محکوم کردند. فعالان اینترنتی شبکه فیسبوک را متهم کردند که امکانات خود را برای خدمت به رژیم صهیونیستی و بستن صفحات شخصی فعالان فلسطینی و مراکز خبری فلسطینی بکار گرفته است.

هشتگ #FBCensorsPalestine در سایت تویتر مقام پنجم پر بازدید ترین هشتگ را به خود اختصاص داده است. این هشتگ در محکومیت سیاست های فیسبوک راه اندازی شده است.

آمارها حاکی از آن است که تنها ظرف مدت 2 ساعت بیش از 266 میلیون نفر در سراسر جهان هشتگ تحریم فیسبوک را دنبال کرده اند و بیش از 40 هزار کامنت نیز در این هشتگ درج شده است.

در حالی که شبکه فیسبوک به درخواست رژیم صهیونیستی ده ها صفحه حامی ملت و مقاومت فلسطین را حذف و مسدود کرده است، بیش از 10 هزار صفحه متعلق به صهیونیست ها در این شبکه وجود دارد که بر علیه فلسطینیان تبلیغ می کند.

کلمه "فلسطینیان را بکشید" 27 هزار مرتبه در حساب کاربری صهیونیست ها در سایت فیسبوک تکرار شده و کلمه " فلسطینیان را اخراج کنید" نیز 12 هزار مرتبه تکرار شده است.

در همین راستا، ایلید شاکید وزیر صهیونیستی از حزب خانه یهودی در صفحه شخصی خود در سایت فیسبوک خواستار کشتار و قتل مردم غزه شده است.

منبع: شبستان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

درخواست ۷۰ روشنفکر آمریکایی برای تحریم اسرائیل


درخواست ۷۰ روشنفکر آمریکایی برای تحریم اسرائیل shia muslim                   
بیش از ۷۰ تن از روشنفکران و دانشگاهیان آمریکایی با انتشار یک نامه سرگشاده، خواستار تحریم هدفمند شهرک‌های اسرائیلی و محصولات آن‌‎ها شدند.

به گزارش خبرگزاری مصاف، روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی اعلام کرد امضاکنندگان این نامه، آن را در مجله «نقد و بررسیِ کتاب نیویورک» The New York Review of Books منتشر کردند.

 آن‌ها در این نامه از دولت آمریکا خواستند تا شهرک‌ها را از منافع تجاری محروم کرده و برای نهادهای اقتصادی اسرائیلی در کرانه اشغال‌شده باختری معافیت مالیاتی قائل نشود.

از زمان اشغال فلسطین، رژیم اسرائیل ۱۲۰ شهرک در مناطق اشغالی ساخته است. سازمان ملل و بسیاری از کشورهای جهان، شهرک‌های اسرائیلی را غیرقانونی می‌دانند؛ چرا که این شهرک‌ها در مناطق اشغال‎شده به دست اسرائیل در جنگ ۱۹۶۷ ساخته شده‌اند و براساس کنوانسیون ژنو، هرگونه ساخت و ساز در مناطق اشغال‌شده ممنوع است.
جهت مشاهده متن کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰