واکنش وزارت خارجه فرانسه به سیاست‌های ویران کننده رژیم صهیونیستی shia muslim                   
وزارت خارجه فرانسه تخریب اماکنی -که در روستایی در کرانه باختری توسط سازمان‌های امدادرسانی فرانسوی احداث شده بود- از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش مصاف، وزارت خارجه فرانسه تخریب ساختمانهایی به دست رژیم صهیونیستی که از سوی فرانسوی ها در یک روستا واقع  در کرانه باختری ساخته شده بود، را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش وزارت خارجه فرانسه تخریب اماکنی در یک روستا در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد؛ این اماکن به وسیله گروه های فرانسوی احداث شده بود.

وزارت خارجه فرانسه همچنین عنوان کرد: اسرائیل برای سومین بار در سال جاری تاسیسات زراعی را در روستایی فلسطینی تخریب کرد. همچنین اسرائیل ساختمان هایی را که موسسه های امدادرسانی فرانسوی بنا کرده بودند، مصادره کرد؛ در میان این ساختمان ها یک مدرسه هم وجود داشت.

این وزارتخانه در ادامه از مقامات اسرائیلی درخواست کرد که این گونه اقدامات را که با قوانین بین المللی نیز تناقض دارد، متوقف کنند و بر پایبندی پاریس به راهکار ایجاد ۲ کشور تاکید کرد.

در همین راستا در پایان ماه جاری یک نهاد صهیونیستی اعلام کرد که طی ۶ ماه نخست سال جاری ۱۶۸ منزل فلسطینیان در کرانه باختری تخریب شده است و در پی آن ۷۴۰ نفر آواره شدند که ۳۸۴ نفرشان کودک هستند.

منبع: مهر