شهید دکتر احمدرضا احدی

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

واشنگتن به کشتن بیش از ۱۰۰ غیرنظامی در سوریه و عراق اعتراف کرد


واشنگتن به کشتن بیش از ۱۰۰ غیرنظامی در سوریه و عراق اعتراف کرد shia muslim                   
پنتاگون اعلام کرد: حملات آمریکا به اهداف گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق از آغاز این حملات در آگوست ۲۰۱۴م، منجر به کشته شدن ۱۱۹ غیرنظامی شده است.

به گزارش مصاف، یک موسسه غیردولتی  در لندن با عنوان«ایروورز» تاکید کرد: حملات ائتلاف بین المللی در سوریه و عراق از آغاز این حملات در آگوست ۲۰۱۴م، منجر به کشته شدن ۱۷۸۷ غیرنظامی شده است.

این در حالی است که سازمان عفو بین الملل نیز اعلام کرد که این حملات تنها در سوریه دست کم ۳۰۰ غیرنظامی را کشته است.

ماحصل قربانیان غیرنظامی حملات ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا  دراواخر سال گذشته میلادی به شدت افزایش یافت.

فرماندهی نظامی آمریکا برای خاورمیانه (سنکتوم) در بیانیه ای اعلام کرد: حملات هوایی آمریکا در ۱۲ ماه گذشته ۶۴ غیرنظامی را کشته و هشت تن دیگر را نیز زخمی کرده است.

منبع: شفقنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حضور بیش از ۸ هزار موکب و هیئت حسینی در اربعین امسال


حضور بیش از ۸ هزار موکب و هیئت حسینی در اربعین امسال shia muslim                   
شمار موکب‌ها و هیئت‌های حسینی از داخل و خارج عراق به بیش ۸ هزار موکب و هیئت می‌رسد.

به گزارش مصاف، موکب ها و هیئت های حسینی در عراق و جهان اسلام وابسته به آستان های مقدس حسینی و عباسی در کربلای معلا اعلام کرد: شمار موکب ها و هیئت های حسینی از داخل و خارج عراق که برای خدمات رسانی به زائران اربعین در این شعبه ثبت نام کرده اند به بیش ۸ هزار موکب و هیئت می رسد.

 ریاض نعمه السلمان مسئول شعبه مناسک و موکب های حسینی در آستان های حسینی و عباسی با اعلام این خبر به این خبرگزاری گفت: همزمان با نزدیک شدن موعد ثبت نام نهایی در نیمه ماه صفر، پیش بینی می شود شمار این موکب ها از ۸۵۰۰ موکل و هیئت نیز فراتر رود.

وی با اشاره به اینکه این تعداد در سال گذشته ۷ هزار موکب از داخل و خارج عراق بود، افزود: با هماهنگی جناح های دولتی و امنیتی، کنفرانسی ویژه صاحبان موکب ها و هیئت های حسینی برگزار کردیم و در آن مسائل مرتبط با این موضوع  را بررسی کردیم و دستورالعل های مربوط به ثبت نام و توصیه های امنیتی، خدماتی و بهداشتی را مورد مناقشه قرار دادیم.

منبع: شفقنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آزادسازی یکی از مناطق نینوا


آزادسازی یکی از مناطق نینوا shia muslim                   
نیروهای عراقی روستای "عباس رجب" در استان نینوا را آزاد کردند.

 به گزارش مصاف، سرتیپ ستاد "عبدالامیر رشید یارالله" فرمانده عملیات "قادمون یا نینوا" روز پنجشنبه با اعلام این خبر تأکید کرد که لشکر نهم و تیپ های 35 و 37 در این عملیات شرکت داشتند.

این فرمانده عراقی به شبکه السومریه گفت: پرچم عراق بر فراز ساختمانهای روستای عباس رجب برافراشته شد، و نیروها همچنان در حال پیشروی هستند.

عملیات آزادسازی این روستا که در محور شمالی زاب قرار دارد، صبح امروز آغاز شد.

منبع: العالم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

صحیفه سجادیه : دعای 14 : دعا در دادخواهی از ستمگران


ترجمه:

از دعاهاى آن حضرت (ع) است هرگاه ستمى بدو مى‏رسید یا از ستمکاران عمل ناخوش آیندى مى‏دید

***
ترجمه:
اى کسى که خبر شکوه‏کنندگان از تو پنهان نمى‏ماند


ترجمه:
و براى تحقیق حال ایشان به گواهى گواهان نیاز ندارى‏


ترجمه:
اى کسى که یارى تو به ستمدیدگان نزدیکست‏


ترجمه:
و از ستمگران دور.


ترجمه:
اى خداى من! مى‏دانى که از فلان بن فلان به من چه رسید؟ ستمى که تو ناروا شمارى و بى‏حرمتى که تو آن را منع فرموده‏اى. چون از بسیارى نعمت تو باد در سر آورده و از انکار تو بر وى نمى‏هراسد
جهت مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فیسبوک حساب کاربری فلسطینیان را بست


فیسبوک حساب کاربری فلسطینیان را بست shia muslim                   
پس از دیدار ماه گذشته وزرای رژیم غاصب اسرائیل با مسئولان فیسبوک، این شبکه اجتماعی اقدام به مسدود کردن حساب‌های کاربری فعالان و روزنامه‌نگاران فلسطینی کرده است.

به گزارش مصاف، به نقل از روزنامه «ایندیپندنت»، گزارش جدید یک سازمان حامی حقوق فلسطینیان حاکی از آن است که موارد دستگیری فلسطینی‌ها از جمله روزنامه‌نگاران، به خاطر گذاشتن مطلب در رسانه‌های اجتماعی، در یک سال اخیر به شدت افزایش یافته است.

موسی ریماوی، نویسنده این گزارش و مدیر مرکز توسعه و آزادی‌های رسانه‌ای فلسطینیان در این باره گفت: شبکه‌های اجتماعی، دریچه کارآمدی برای توانمندسازی فلسطینیان و روزنامه‌نگاران فلسطینی برای بیان آزادانه عقایدشان است.

وی افزود: اما جاسوسی و کنترل سیستماتیک نیروهای اشغالگر اسرائیلی به یک بستر باز برای آزار و اذیت و سرکوب کاربران تبدیل شده است.

علاوه بر آن، مقامات صهیونیستی با فشار آوردن به شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را مجبور به برداشتن مطالبی می‌کنند که از نظر آنان منجر به ایجاد خشونت می‌شود.

هیئتی از فیسبوک در ماه سپتامبر(شهریورماه) با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار داشتند و پس از آن اعلام کردند: مذاکرات «موفقی» با «گیلاد اردان»، وزیر امور داخلی رژیم اسرائیل برای مقابله با «افراط‌گری آنلاین» داشته‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین اعلام کرد: حداقل حساب ۱۰ نفر از کارکنان این مرکز خبری بسته شده و حساب بیش از ۲ میلیون فلسطینی به صورت موقت مسدود شده که نتیجه دیدار مدیران فیسبوک با مقامات رژیم غاصب است.

ماه گذشته نیز حساب‌های کاربری بسیاری از روزنامه‌نگاران خبرگزاری‌های فلسطینی در کرانه باختری مسدود شد.

منبع: ایکنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

پشت پرده سیاستهای کنترل جمعیت؛«یاسمین» زنان ایرانی را تهدیدمی‌کند


پشت پرده سیاستهای کنترل جمعیت؛«یاسمین» زنان ایرانی را تهدیدمی‌کند shia muslim                   
در حالی که اجرای سیاستهای کلان جمعیتی با بی‌توجهی مسئولان مواجه است، کارشناسان معتقدند برنامه‌های کنترل جمعیت ادامه دارد و توزیع برخی داروهای ضدبارداری پرخطر برای سلامت زنان از جمله آنهاست.

به گزارش مصاف، افزایش خطر لخته شدن خون،  سکته مغزی و حمله قلبی تنها بخشی از عوارض جانبی داروهاضد بارداری است که حتی بدون نسخه و به صورت آزاد در داروخانه‌های کشور در حال توزیع است. «یاز» و «یاسمین» از جمله داروهای پیشگیری از بارداری است که چند سالی است در کشورمان و در میان خانواده‌ها مورد توجه قرار گرفته و استفاده فراوانی دارد. با این حال بسیاری از کارشناسان دارویی و متخصصان حوزه زنان نسبت به عوارض خطرناک این دارو برای زنان هشدار می دهند.

این داروها در حالی براساس برخی آمار، رتبه نخست مصرف داروهای ضد بارداری را در میان زنان ایرانی به خود اختصاص داده است که توزیع و مصرف آنها در بسیاری کشورهای توسعه یافته و حتی برخی کشورهای آفریقایی غیرمجاز شناخته شده است. همچنین در شرایطی که موضوع جمعیت و لزوم رسیدن به افزایش نرخ باروری به عدد ۲.۱ یعنی نرخ جانشینی مورد تاکید همه کارشناسان حوزه جمعیت حتی مخالفان افزایش جمعیت کشور است، عرضه گسترده داروهایی با چنین عوارض پر خطر، جای سوال جدی است.

جهت مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰