شهید دکتر احمدرضا احدی

۳۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جنگِ پیدا؛ جنگ پنهان


جنگِ پیدا؛ جنگ پنهان shia muslim                   
زن مهمترین پاسدار سبک زندگی

مقامات ارشد آمریکایی مدتی است که از آرزویشان برای "تغییر رفتار" ملت ایران سخن می‌گویند. آمریکایی‌ها دیگر از "براندازی" صحبت نمی‌کنند؛ زیرا این روش را آزموده‌اند و می‌دانند که با آن نمی‌توانند انقلاب اسلامی را از بین ببرند. «آن‌ها میگویند ما تغییر نظام را نمی‌خواهیم، تغییر رفتار را می‌خواهیم.»(۱۳۹۳/۱۲/۲۱)
 
* تغییر رفتار
از طرف دیگر خود انقلاب اسلامی هم عملکرد و رفتار خاص خود را  دارد. زیرا رفتار «بخش حقیقی {پیشرفت}»(۱۳۹۱/۷/۲۳) انقلاب اسلامی است. همین رفتارهای روزمره؛ یعنی «آن چیزهائی که متن زندگی ما را تشکیل می‌دهد؛ که همان سبک زندگی است؛ مثل مسئله‌ی خانواده، سبک ازدواج، نوع مسکن، نوع لباس، الگوی مصرف، نوع خوراک، نوع آشپزی، تفریحات و... بخش حقیقی و اصلی تمدن است.»(۱۳۹۱/۷/۲۳) و همین‌هاست که برای دیگر ملت‌ها هم الگوساز است. اهمیت سبک زندگی چنان است که آمریکایی‌ها به‌روشنی از تلاش برای تغییرش یاد می‌کنند و رهبر انقلاب از جایگاه محوری آن در آینده‌ی انقلاب اسلامی. امروز شاهد نبرد دو سبک زندگی هستیم «سبک زندگی ایرانی- اسلامی» در مقابل «سبک زندگی غربی» که برنده‌ی آن علاوه‌بر این‌که بر رفتار مردم تاثیر می‌گذارد؛ مسیر آینده‌ی انقلاب را مشخص خواهد کرد.


برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تسلیت

ایام سوگواری مولا و سرورمان امام حسین (علیه السلام) تسلیت باد.

التماس دعای فرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود نرم افزار راه نجات-ثواب الاعمال وعقاب الاعمال


دانلود نرم افزار راه نجات-ثواب الاعمال وعقاب الاعمال shia muslim                   
کتاب ثواب الاعمال شامل ۷۷۸ حدیث که در ضمن ۳۹۱ عنوان و کتاب عقاب الاعمال نیز شامل ۳۳۱ حدیث در ضمن ۱۳۱ عنوان تنظیم شده است.

نرم افزار ثواب الاعمال یک نرم افزار اندرویدی می باشد توسط موسسه جنبش مصاف ایرانیان با هدف جاری سازی سبک زندگی اسلامی برگرفته از احادیث معتبر از ائمه اطهار تولید شده است.

این نرم افزار بدون حامی مالی و توسط طراحان و برنامه نویسان انقلابی زیر نظر موسسه جنبش مصاف ایرانیان تهیه و تولید شده و به صورت رایگان منتشر می شود.

نام نرم افزار: ثواب الاعمال

پلتفورم : اندروید

دسته بندی: مذهبی
زبان : فارسی
تاریخ انتشار : 1 آذر 1393

ناشر: جنبش مصاف ایرانیان

download دانلود GOM Player 2.2.62 Build 5209 نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویریدانلود از سایت کافه بازار| با حجم 1.51  مگابایت

password دانلود GOM Player 2.2.62 Build 5209 نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویریپسورد در صورت نیاز  : www.masaf.ir

url دانلود GOM Player 2.2.62 Build 5209 نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویریمنبع : وب سایت جنبش مصاف ایرانیان

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کتابخانه نسیم مطهر


کتابخانه نسیم مطهر shia muslim                   
کتابخانه نسیم مطهر حاوی 70 جلد از آثار متفکر شهید مرتضی مطهری می‌باشد

 
کتابهای زیر در این کتابخانه وجود دارد :
اخلاق جنسی  ، استاد مطهری و روشنفکران   ، اسلام و مقتضیات زمان 1  ، سلام و مقتضیات زمان2  ، آشنایی با علوم اسلامی 1  ، آشنایی با علوم اسلامی 2  ، آشنایی با علوم اسلامی 3  ، آشنایی با قرآن 3  ، آشنایی با قرآن 4  ، آشنایی با قرآن 5  ، آشنایی با قرآن 6  ، آشنایی با قرآن 7  ، آشنایی با قرآن 8  ، اصول فلسفه و روش رئالیسم 1  ، امامت و رهبری   ، امدادهای غیبی در زندگی بشر  ، انسان در قرآن  ، انسان کامل  ، انسان و ایمان  ، انسان و سرنوشت ، بیست گفتار ، پیامبر امی ، پیرامون انقلاب اسلامی ، پیرامون جمهوری اسلامی ، تعلیم و تربیت در اسلام ، تکامل اجتماعی انسان ، توحید ، جاذبه و دافعه علی ، جامعه و تاریخ ، جهاد ، جهان بینی توحیدی ، حرکت و زمان در فلسفه اسلامی 1 ، حرکت و زمان در فلسفه اسلامی 2 ، حق و باطل ، حکمتها و اندرزها ، حماسه حسینی 1 ، حماسه حسینی 2 ، حماسه حسینی 3 ، خاتمیت ، ختم نبوت ، خدمات متقابل اسلام و ایران ، داستان راستان 1 ، داستان راستان 2 ، درسهای الهیات شفا1 ، درسهای الهیات شفا2 ، ده گفتار ، زندگی جاوید یا حیات اخروی ، سیری در سیره ائمه اطهار ، سیری در سیره نبوی ، سیری در نهج البلاغه ، شرح منظومه 1 ، شرح منظومه 2 ، شش مقاله (الغدیر و وحدت اسلامی) ، عدل الهی ، علل گرایش به مادیگری ، فطرت ، فلسفه اخلاق ، فلسفه تاریخ 1 ، فلسفه تاریخ 2 ، قیام و انقلاب مهدی ، گفتارهای معنوی ، مساله حجاب ، مساله ربا ، مساله شناخت ، معاد ، نبوت ، نظام حقوق زن در اسلام ، نظری به نظام اقتصادی اسلام ، نقدی بر مارکسیسم ، نهضت های اسلام صد ساله اخیر ، وحی و نبوت ، ولا ها و ولایتها
 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ارتش عراق خودروی خلیفه داعش را هدف قرار داد


ارتش عراق خودروی خلیفه داعش را هدف قرار داد shia muslim                   
ارتش عراق اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور کاروانی از خودروهای ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش را در استان انبار هدف قرار داده است.

 

به گزارش مصاف، ستاد رسانه جنگ عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، چند فرمانده ارشد داعش در این حمله کشته شده اند اما از وضعیت "ابوبکر بغدادی" اطلاعی در دست نیست.

این کاروان در حال حرکت به سوی شهر کرابله در نزدیکی مرز سوریه بود و هواپیماهایی که کاروان او و همراهانش را هدف قرار داده اند از نوع سوخو روسی بود.

سومریه نیوز به نقل از بیانیه ستاد رسانه جنگ عراق خاطرنشان کرد، این حمله پس از دریافت اطلاعات دقیق و با هماهنگی مستقیم عملیات مشترک توسط نیروی هوایی ارتش عراق انجام شد.

کاروان خودروهای سرکرده داعش در حال حرکت به سوی مقر داعش در منطقه "الکرابله" بود و قرار بود سران داعش در آنجا نشستی را برگزار کنند. مقر عناصر داعش در این منطقه نیز هدف حملات نیروی هوایی ارتش عراق قرار گرفت و شمار قابل توجهی از سرکردگان داعش کشته شدند.

منبع: العالم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آمار تکان‌دهنده از جنایت لشکریان یزید در مدینه


آمار تکان‌دهنده از جنایت لشکریان یزید در مدینه shia muslim                   
هنگامی که لشکر یزید در سال 63 هجری وارد مدینه می‌شوند، نه تنها حرمت شهر پیامبر(ص) را حفظ نمی‌کنند، بلکه جان و ناموس این شهر، سه روز بر لشکریان حلال می‌شود.

در 28 ذی‌الحجه سال 63 هجری قمری در شهر مدینه انقلابی علیه دستگاه ظالم یزید به وقوع پیوست، زیرا این انقلاب در راستای عکس العمل به شهادت امام حسین(ع) بود، این واقعه را به دلیل آن که در ریگزارى در اطراف مدینه به نام «حّره» واقع شد و پایگاه لشکر یزید نیز در آن جا بود، آن را در تاریخ به نام «واقعه حرّه» ثبت کرده‌اند.

علت اصلی آغاز انقلاب مدینه، سفر هیئت نمایندگی اهل مدینه به شام بود، هیئتی مرکب از عبدالله بن حنظله انصاری معروف به «غسیل الملائکة»، عبدالله بن ابی عمرو بن حفص بن مغیره مخزومی، منذر بن زبیر و عده‏ای دیگر از رجال و اشراف مدینه به نمایندگی از طرف اهل مدینه نزد یزید رفتند.

یزید به آن‌ها بسیار احترام کرد و به هر کدام هدایا و خلعت‌های گرانبها بخشید، تا از این طریق آنها را تطمیع کند تا اینکه رضایت مردم را پس از قتل امام حسین(ع) جلب کند، وقتی این عده به مدینه رسیدند، در اجتماعی از اهل مدینه به پا خاسته شروع به انتقاد از یزید کردند و چنین گفتند: «ما از نزد شخصی می‌آییم که دین ندارد، شرابخوار است و همیشه سرگرم ساز و آواز است، خنیاگران و زنان خوش آواز در مجلس او دلربایی می ‏کنند، یزید سگ بازی می‌‏کند و با مشتی دزد و خرابکار به شب‏ نشینی می‌پردازد، ما شما را گواه می‌‏گیریم که از این تاریخ او را از خلافت برکنار کردیم».

به این ترتیب اهل مدینه بر ضد حکومت اموی قیام کردند و فرماندار یزید به نام عثمان بن محمد بن ابی‌سفیان و همچنین عناصر کاخ نشین اموی را که در منزل بزرگشان «مروان حکم» جمع شده بودند را از شهر اخراج کردند و با آن‌که مجموع انقلابیون فقط هزار نفر بود، هیچ گونه تطمیع و تهدیدی نتوانست آنها را منصرف سازد.

در ادامه به شرح ماجرای واقعه حره از کتاب «پیامدهای عاشورا» می‌پردازیم:

به محض رسیدن خبر شورش مردم مدینه به مرکز، یزید یکى از خطرناک‌ترین و پست‌ترین ‌فرماندهانش به نام «مسلم بن عقبه» را که بعداً به دلیل خون‌ریزى و جنایات‌زیادش به «مجرم بن عقبه» شهرت یافت، با لشکرى جرّار به استعداد 5 ‌هزار نفر براى سرکوبى مردم مدینه گسیل داشت، نیروهاى یزید به نزدیکى ‌مدینه رسیدند و در بیابانى به نام «حَرَّه» اردو زدند.

برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ما یک خانواده خوشبختیم، ما یک کاپشن صورتی نو خریدیم


ما یک خانواده خوشبختیم، ما یک کاپشن صورتی نو خریدیم shia muslim                   
داستانی کوتاه، بر مبنای اثرات ناشی از پیاده شدن فرهنگ مصرف گرائی در جامعه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مسئله فرهنگ و تشبیه فضای فرهنگی جامعه به هوای پیرامون انسان ها.

یا من بیده ناصیتی

دست های کوچکش در دستم بود و گرمای دستکش‌هایش گرمم می کرد. با دست دیگرش عروسک کوچک پارچه‌ای اش را گرفته بود. من درستش کرده بودم و با وجود گذشت پنج، شش ماه، هنوز نامی برایش انتخاب نکرده بود. گاهی دوستش داشت و گاهی نه. با وجود این که شب ها کنار خودش می‌خواباندش ولی، دیده بودم که چطور آن را از نظر دوستانش پنهان می کند.     

خسته شده بود و پاهایش را به سختی روی زمین می‌کشید. هوا می‌رفت رو به تاریکی و ما هنوز چیزی نخریده بودیم. آستین لباس زمستانی‌اش کوتاه شده بود و قول داده بودم قبل از اردوی فردا لباس نو برایش بخرم. خوشحال بود؛ آنقدر خوشحال که با وجود خستگی و سرمای زیاد بدون ذره ای غر و لند به راه رفتن ادامه می داد.  

مشاهده کامل داستان در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فراخوان سعودی‌ها برای قیام ضد روسیه در سوریه


فراخوان سعودی‌ها برای قیام ضد روسیه در سوریه shia muslim                   
55 مبلغ وهابی سعودی با امضای بیانیه ای خواستار "قیام مردمی" برای جنگ با نیروهای روس در سوریه شدند.

به گزارش مصاف، 55 فعال دانشگاهی و مبلغ وهابی با امضای بیانیه ای از افرادی که توانایی جنگ در سوریه را دارند، خواستند برای جنگ به این کشور بروند.

 برخی از امضا کنندگان این بیانیه عضو"اتحادیه جهانی علمای مسلمان" به ریاست شیخ " فتنه" یوسف القرضاوی اند.

در این بیانیه هدف از حمله روسیه به گروه تروریستی داعش در سوریه نجات حکومت سوریه قلمداد شده و از سرکردگان گروه های تروریستی حاضر در سوریه خواسته شده است در مقابل "دخالت نظامی" روسیه وحدت خود را حفظ کنند.

مبلغان وهابی همچنین از "افراد دارای توانمندی و تجربه در همه زمینه ها" خواسته اند در سوریه بمانند و آنجا را ترک نکنند و در "سازندگی و آزادی" سوریه مشارکت کنند.

برخی تحلیلگران معتقدند که عربستان پس از ناکامی در بازداشتن روسیه از حمله به داعش در سوریه، مبلغان خود را وادار کرده است جوانان را برای جنگ در کنار گروه های تروریستی به سوریه گسیل کنند.

منبع: العالم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

روسیه «جنگ مقدس» در آخر الزمان را آغاز کرد


روسیه «جنگ مقدس» در آخر الزمان را آغاز کرد shia muslim                   
«افراد این ارتش شبکه ارتباطی ویژه و دستگاه‌های تماس بی‌سیم دارند که با وسایل و تجهیزات ارتباطی دیگر عناصر داعش ارتباطی ندارد.»

 به گزارش مصاف، به نقل از سایت شبکه سی ان ان؛ سخنان کلیسای ارتدوکس روسیه درباره جنگ روس ها در سوریه تحت عنوان «جنگ مقدس»موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

بر پایه این گزارش؛ «وسی وولد شاپلین» مقام بلندپایه در کلیسای ارتدوکس روسیه جنگ روس ها در سوریه را برای حمایت مستضعفان عنوان کرد و از این جنگ به «جنگ مقدس» یاد کرد.

 کاربران شبکه های اجتماعی  جنگ روس ها در سوریه را شمارش معکوس برای پایان دوره آخرالزمان عنوان کردند که این جنگ در «دابق» سوریه صورت خواهد گرفت.

کاربران شبکه های اجتماعی همچنین عنوان شدن جنگ مقدس از سوی کلیسای ارتدوکس را به معنای اعلام جهاد از سوی مسیحی ها قلمداد کرده اند.

لازم به ذکر است که دابق نام روستایی نزدیک شهر حلب در شمال سوریه و نزدیک مرز ترکیه است که بنا بر روایاتی حوادث آخر الزمان از این روستا شروع می شود.

داعش هم برای تاکید به اعتقادات خوددر این رابطه ارتش موسوم به دابق تشکیل داده که فرماندهی آن را 5 نفر برعهده دارند که 3 نفر از آنان ازبکستانی و دو نفر چچنی هستند که در حومه حلب استقرار یافته اند.

این افراد شبکه ارتباطی ویژه و دستگاه‌های تماس بی‌سیم دارند که با وسایل و تجهیزات ارتباطی دیگر عناصر داعش ارتباطی ندارد.

عناصر این گروه به دقت انتخاب می شوند. سوری ها اجازه عضویت در ارتش دابق را ندارند و در مقابل 50 درصد از قفقازی‌ها این گروه را تشکیل می دهند.

منبع: جام نیوز
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بهت صهیونیستها از موشک "اس ای 22 "حزب الله


بهت صهیونیستها از موشک "اس ای 22 "حزب الله shia muslim                   
محافل صهیونیستی اعتراف نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره دسترسی حزب الله به موشک‌های "اس ای 22" را شکست اطلاعاتی ارزیابی کردند.

 

به گزارش مصاف، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که حزب الله طی 6 ماه گذشته به موشک های ضدهواپیمای "اس ای 22" دست پیدا کرده است. اما این موشک ها چه خصوصیاتی دارند ؟
بنیامین نتانیاهو گفت که حزب الله به موشک های "اس ای 22" و موشک های ضدکشتی یاخونت که برد آن به بیش از 300 کیلومتر می رسد دسترسی پیدا کرده و به احتمال زیاد موشک های فاتح 110 و هواپیماهای بدون سرنشین حمله کننده را هم در اختیار دارد1.
این اعتراف رژیم صهیونیستی از نظر اویگدور لیبرمن، وزیر خارجه پیشین این رژیم، یک شکست اطلاعاتی به شمار آمده است.

شبکه المیادین گزارش کرد که این موشک ها که معروف به "پانتسر اس 1" هستند، شامل سیستمی آمیخته از اسلحۀ توپخانه ای ضد هواپیما و موشک های زمین به هواست.
این سیستم را می توان در وضعیت کاملا ثابت و یا به حالت متحرک استفاده کرد و اهمیت آن در سرعت موشک هاست که تا 1300 متر در ثانیه می رسد و چند منظوره است.
سیستم "اس ای 22" یک توپ 30 میلیمتری و 12 موشک زمین به هوا را حمل می کند که وزن هریک به 65 کیلوگرم می رسد و سرعتی معادل 110 متر در ثانیه دارد.
برد این موشک ها نیز به 12 کیلومتر می رسد که به هواپیماهای در ارتفاع پایین می رسند و در قسمت سر آن یک کلاهک ترکش انداز به وزن یک کیلوگرم دارند.
این سیستم دارای رادارهای تعقیب کننده ای است که می توانند هدف را در فاصله 30 کیلومتری کشف و تا 24 کیلومتر آن را تعقیب کنند.

سیستم "اس ای 22" برای دفاع از تاسیسات شهری و نظامی مختلف طراحی شده و قادر به مقابله با انواع تهدیدهای دشمن است خواه هواپیمای جنگنده باشد یا بالگرد و یا هواپیمای بدون سرنشین یا موشک های کروز. و نیز می تواند اهداف زمینی و هوایی و دریایی دارای سپر سبک را تا طول 20 کیلومتر و ارتفاع 15 کیلومتر منهدم کند.
این سیستم که قادر به شلیک  موشک در حال حرکت و یا توقف است ، 20 هدف را به طور همزمان تعقیب و به 4 تا از آنها موشک شلیک می کند.



منبع: العالم
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰