ترجمه:

از دعاهاى آن حضرت (ع) است هرگاه ستمى بدو مى‏رسید یا از ستمکاران عمل ناخوش آیندى مى‏دید

***
ترجمه:
اى کسى که خبر شکوه‏کنندگان از تو پنهان نمى‏ماند


ترجمه:
و براى تحقیق حال ایشان به گواهى گواهان نیاز ندارى‏


ترجمه:
اى کسى که یارى تو به ستمدیدگان نزدیکست‏


ترجمه:
و از ستمگران دور.


ترجمه:
اى خداى من! مى‏دانى که از فلان بن فلان به من چه رسید؟ ستمى که تو ناروا شمارى و بى‏حرمتى که تو آن را منع فرموده‏اى. چون از بسیارى نعمت تو باد در سر آورده و از انکار تو بر وى نمى‏هراسد
جهت مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ترجمه:
خدایا پس درود بر محمد و آل او فرست. دشمن ستمکار مرا به نیروى خود فروگیر و به قدرت خود تیزى او را کند گردان و او را به خودش مشغول دار و در پیش دشمنش ناتوان کن‏


ترجمه:
و بر محمد و آل او درود فرست و ستم وى را بر من مپسند و اعانت من کن بر وى، و مرا از مثل کارهاى او بازدار و حال مرا مانند او مگردان‏


ترجمه:
خدایا درود بر محمد و آل او فرست، و هم‏اکنون کیفر ظلم او را بدست من بده تا خشم من فرو نشیند و کین من از او گرفته شود


ترجمه:
خدایا درود بر محمد و آل او فرست و به جاى ستم او بر من تو مرا عفو کن و در عوض بد رفتارى او با من به من رحمت آر که هر چیز ناخوش در برابر خشم تو ناچیز است و با غضب تو هر سختى هموار شدنى است‏


ترجمه:
خدایا همچنان که مظلوم شدن را بر من ناگوارا گردانیده‏اى مرا از ظالم بودن نیز بازدار


ترجمه:
خدایا شکایت پیش کسى نمى‏برم غیر تو و از داورى مدد نمى‏جویم مگر تو پس درود بر محمد و آل او فرست و دعاى مرا به اجابت برسان و حالى که از آن شکایت کردم تغییر ده‏


ترجمه:
خدایا مرا به نومیدى از عدل خود و او را به ایمنى از عتاب خود آزمایش مفرما تا از ستم کردن بر من اصرار ننماید و حق مرا به غلبه نستاند. کیفرى که ستمکاران را از آن بیم داده‏اى زود بدو برسان و بشناسان که کیفر ظلم او است و پاداشى که به مظلومان نوید داده‏اى هم زود به من رسان چنانکه بدانم پاداش صبر منست‏


ترجمه:
خدایا درود بر محمد و آل او فرست و مرا توفیق ده تا آنچه درباره‏ى من حکم کنى، سود یا زیان، خوش یا ناخوش به رضا بپذیریم و مرا بدانچه بگیرى، از او براى من یا از من براى او، خرسند ساز و مرا به راست‏ترین راه هدایت فرما و در درست‏ترین عملها بگمار.


ترجمه:
خدایا اگر خیر من نزد تو در تاخیر حق من و ترک انتقام اوست، تا روز رستاخیز که خصما فراهم آیند پس، درود بر محمد و آل او فرست و مرا به نیت صادق و صبر و شکیبائى، پیوسته یارى فرما


ترجمه:
و مرا از خواهش بد و حرص آزمندان حفظ کن و صورت آن ثواب که براى من اندوخته‏اى و کیفر و عقابى که براى دشمن من آماده کرده‏اى در دل من مجسم کن و این را سبب قناعت من گردان بدانچه مقدر فرموده‏اى و موجب آرامش دل من به آنچه براى من برگزیدى‏


ترجمه:
آمین رب العالمین که توئى صاحب فضل بزرگ و بر هر چیز توانائى.