دو خبر مهم که نشان می دهد انتقام سخت ایران نزدیک است!

دو خبر مهم که نشان می دهد انتقام سخت ایران نزدیک است!

بعد از ترور ناجوانمردانه شهید قاسم سلیمانی، ایران وعده گرفتن انتقامی سخت از آمریکا را داد. تنها چند روز پس از شهادت جانسوز این شهید گرانقدر، ایران چندین موشک بالستیک به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق شلیک کرد. گرچه جریان تحریف تلاش زیادی داشتند این حمله موشکی را به عنوان انتقام سخت ایران معرفی کنند، اما رهبر انقلاب در سخنرانی خودشان، این حمله قهرمانانه را در حد یک سیلی به صورت آمریکا تعبیر کردند. 
پس از حمله ایران به پایگاه عین الاسد، سرداران بلندپایه سپاه همچون سردار سلامی و سردار باقری و سردار حاجی زاده قول انتقامی سخت برای پاکسازی منطقه از وجود تروریستهای آمریکایی را دادند. اما در روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ، حماقت اسرائیل و آمریکا در منطقه افزایش یافت و به ترور بزدلانه دانشمند هسته ای ایران انجامید.
چیزی که مشخص است این است که ایران به طور قطع پاسخی کوبنده به اسرائیل خواهد داد. حال رسانه های داخلی و خارجی تحلیل های بسیاری را درباره شیوه انتقام و زمان انجام آن ارائه می دهند. 
بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده، یکی از مقامات آگاه رژیم صهیونیستی به رادیو پیام اسرائیل اعلام کرده است که ایران قصد موشک باران اسرائیل از خاک یمن را دارد. این فرد اذعان کرده است که ایران در حال انتقال موشک و تاسیسات نظامی به یمن است. 
با اندکی تامل بر روی خبر می توان آن را محتمل دانست. ایران با حمایت از انصارالله یمن دست بالاتر در این کشور را دارد و بارها با همکاری حوثی ها توانسته است عربستان را مورد حملات موشکی و پهبادی قرار دهد. 
ایران با موشک باران اسرائیل از خاک یمن، می تواند جلوی هرگونه واکنش اسرائیل و آمریکا برای ضربه زدن به تاسیسات هسته ای، نظامی و اقتصادی ایران را بگیرد. به علاوه ایران با انجام چنین عملیاتی، تمام برگه های خود را رو نمیکند و می تواند دست بالاتر که ورود مستقیم ایران در مواجهه با اسرائیل است را حفظ کند. 
نیویورک تایمز نیز در خبری قابل تامل، تصویری ماهواره ای از نیروگاه هسته ای نطنز را منتشر کرده است. این رسانه مدعی شده است که ایران در حال انتقال تاسیسات هسته ای نطنز به زیر زمین است. 
این اقدام در راستای حفاظت از نیروگاه نطنز در برابر حملات هوایی و خرابکاری های احتمالی، صورت میگیرد. در صورت درست بودن این خبر می توان چنین تحلیل کرد که ایران قصد محکم کاری تاسیسات داخلی خود، قبل از گرفتن انتقام از اسرائیل را دارد. 
خبرهای بالا به خوبی نشان می دهد که انتقام ایران قطعی و بسیار نزدیک است. انتقامی که فصل جدیدی در منطقه رقم خواهد زد. فصل جدیدی که امیدواریم مانند گذشته با پیروزی محور مقاومت همراه باشد.

فردین ساریخانی