مراقب تنفس مصنوعی به اصلاح طلبان باشید

مراقب تنفس مصنوعی به اصلاح طلبان باشید؛

 اصلاح طلبی چیز بدی نیست. اتفاقا اصلاح، یک امر واجب و ضروری برای تمام سیستم هاست برای مبارزه با آنتروپی منفی است.
 اما آنهایی که سوار جریان اصلاح طلبی شدند، اهداف شومی داشتند که امروز دیگر گفتن این حرفها ادعا نیست، بلکه حقایقی است که جلوی چشم همه وجود دارد.
التماس های وزیر خارجه ایران برای حمایت از برجام و دست آورد سازی از طریق برجام مخالف صریح آزادی و استقلال کشور بود و ما را به دوران وابستگی قبل از انقلاب بر گرداند.
8 سال کشور را درگیر منافع قدرتهای بزرگ کردند و در طول تمام این سالها یک "فریز همه جانبه" در تمام بخشهای کشور بوجود آوردند. 
غربیها خواستار جنگ نیستند. آنها برنامه های "فرو پاشی از درون" و "پاسخ های سخت و حساب شده" را دنبال می کنند. اگر نفوذی در کار نباشد، امکان اجرای هیچکدام از این برنامه ها در کشور وجود ندارد.
ما اکنون به اطمینان کامل میتوانیم بگوئیم حراج 62 تن طلا از پشتوانه پول ملی که حاصل صدها سال جنگ و کشته شدن هم وطنان زیادی در طول تاریخ بوده، یک جنایت اقتصادی تاریخی است. 
از سوی دیگر افزایش نقدینگی از 574 هزار میلیارد تومان به بیش از 3000 هزار میلیارد تومان، یک حمله گاز انبری و یک طرح براندازی اقتصادی تمام عیار است.
ما اکنون با اطمینان میتوانیم بگوئیم در 8 سال گذشته در هیچ بخشی پیشرفت نداشته ایم و هیچ بخشی نیست که دچار بحران نباشد. طبیعی است که غربیها بخواهند این روند ادامه داشته باشد. 
حالا در یک اقدام هوشمندانه غربیها در صدد دادن تنفس مصنوعی به جسم مرده جریان موسوم به اصلاح طلبی است، تا بتوانند 8 سال دیگر کشور را فریز کنند. بدون شک همکاری ایی در کار نیست. هدف تضعیف ساختارهای کلی کشور است.
مردم باید هوشیار باشند. در اکثر کشورهای جهان، تنها یک اقدام از هزاران اقدام دولت مستقر در ایران، کافیست تا شخص و حزب مطبوعش برای همیشه از عرصه سیاسی حذف شوند. 
آزموده را آزمودن خطاست.
به یقین کامل میتوان گفت: گشایشی در کار نیست و اگر هم باشد باعث فروپاشی اقتصادی ایران خواهد شد. 
بازی قشنگی است که در صورت توافق و عدم توافق ایران بازنده است.

مجید گودرزی