خط انحراف در راستای تخریب شخصیت عناصر روشنگر جبهه انقلاب

خط انحراف در راستای تخریب شخصیت عناصر روشنگر جبهه انقلاب

 

بیشترین هجمه علیه اساتید انقلابی مانند استاد حسن عباسی و استاد رائفی پور توسط کانال های  زنجیره ای انجام میشود که سالهاست با حمایت پیدا و پنهان یک جریان امنیتی منحرف در مصونیت کامل از هرگونه برخورد قضایی و امنیتی فعالیت میکنند. 

 

فعالیت این کانالها در راستای براندازی نرم نظام در بستر جنگ شناختی میباشد . این کانالها که بیشتر هم قالب طنز و فان دارند با پشتیبانی فنی تلگرام بیشترین مخاطب جامعه ایرانی را به خود اختصاص داده اند و علیه ارزشهای دینی و انقلابی ،هویت ملی و ایرانی ،هنجارهای اخلاقی جامعه ،تحقیر هویت ایرانی و بزک غربیها فعالیت میکنند.

 

مدیریت همه این کانالها در داخل کشور میباشد و در آشوبهای چند سال اخیر بعنوان محرک اصلی تجمعات و آشوبها علیه نظام فعال بوده اند. یک جریان امنیتی منحرف در سایه غفلت یا ساده لوحی برخی بزرگان نظام با استفاده از بودجه و امکانات نظام این کانالها را تقویت و برای آنها مصونیت آهنین ایجاد کرده است تا راحت پروژه براندازی نرم را رقم بزنند. 

 

همین جریان امنیتی منحرف در مقابل اقدام به پرونده سازی و به زندان افکندن یا تخریب شخصیت عناصر روشنگر جبهه انقلاب مانند استاد حسن عباسی و استاد رائفی پور و استاد کوشکی و....یا مدیران کانالهای انقلابی میکند تا مسیر براندازی نرم خود را هموارتر کند .

 

از شبکه نفوذ دشمن انتظاری بیش ازین نیست اما غفلت و کوته فکری و ساده لوحی بزرگان و نهادهای انقلابی در مقابل این توطئه آشکار باعث شرمساری و تعجب فراوان است. 

 

انتقام سخت تنها با حذف خونین و دردناک این شبکه مخوف ضدامنیتی و پایان دادن به شرارت ها و فتنه انگیزی های 40 ساله آنها توسط بچه های انقلاب معنا پیدا خواهد کرد.

 

سعید درخشان