خودکشی پرستاران در غرب

 

خودکشی پرستاران در غرب
 

 

این خبر نه از اخبار ویژه 20:30 شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده، نه برای سیاه نمایی غرب، توسط فلان خبرگزاری ایرانی منتشر گردیده است.
 
 
"رادیو زمانه" یک رسانه فارسی زبان است که بخشی از بودجه آن از سوی پارلمان هلند تامین می‌شود و مرکز آن در آمستردام، پایتخت هلند قرار دارد.
 
 
رادیو زمانه از رسانه هایی است که سالهاست برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران پول می گیرد تا ضد اسلام و ایران و انقلاب اسلامی فعالیت کند.
 
 
درست درحالی که سایتها و شبکه های مزدور وطن فروش که از غرب تغذیه می‌شوند، در تلاشند تا دل مردم ایران را خالی کنند و ترس و بحران را بر ایران حاکم سازند، این خبر نشان می‌دهد آن قدر اوضاعشان خراب است که صدای جیره خوارانشان هم درآمده است!
 
 
رادیو زمانه به نقل از «اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا» و «شبکه تلویزیونی BFMTV فرانسه» نقل کرده است: «برای دومین بار یکی از پرستاران ایتالیایی خودکشی کرد.»
 
 
واقعا فکر می کنید علت این کار چیست؟!
پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در همه جای دنیا چه ایران، چه ایتالیا و فرانسه، در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، آسیب پذیرترین افراد در برابر این ویروس خطرناک هستند.
 
 
مردم متمدن و بافرهنگ! ایتالیا و فرانسه، برای قدردانی از زحمات پرستاران چه برخوردی می کنند؟!
 
 
مردم عادی وقتی متوجه می شوند همسایه شان پرستار است، از ترس مبتلا شدن به کرونا، بجای قدردانی از این زحمتکشان، آنها را تهدید می کنند.
 
 
از همه بدتر اینکه همکاران خود آنها، به محض اینکه متوجه می شوند پرستاری به کرونا آلوده شده است، از سوی همکارانش تحت فشار قرار می گیرد تا مانع آلوده شده دیگران شود و نهایتا خودکشی می کنند!
 
 
آیا پرستاران که مظلومترین، فعالترین و پرتلاش ترین گروه در این جنگ جهانی خطرناک هستند، باید این گونه از زحماتشان تشکر کرد تا مجبور به خودکشی شوند؟!
 
 
در زمانی که اخباری تبلیغاتی از رسانه های دولتی‌شان پخش می شود مبنی بر این که:
«در ایتالیا و فرانسه مردم هر شب در ساعت مشخصی در بالکن منازل خود برای پرستاران و پزشکان دست می‌زنند و بر قابلمه‌ها می‌کوبند.» ؛
 «دو پرستار فرانسوی که از همسایگان نامه‌های تهدیدآمیز دریافت کرده بودند، مقابل دوربین BFMTV گفتند این رفتارها دوگانه و ریاکارانه است.»

 

 
حالم به هم می خورد از تظاهر به انسان بودن و شعار نخ نمای حقوق بشرشان!

 

 
غرب، قربانگاه انسانیت
 
 
حمید داودآبادی