جذب نمایندگی موسسه مصاف در کلیه استان‌های کشور shia muslim                   
مؤسسه فرهنگی هنری مصاف ایرانیان در نظر دارد در راستای پاسخ به درخواست‌های مکرر کشوری مخاطبان خود و نیز توسعه جغرافیای فعالیتهای موسسه، براساس ضوابط و شرایط و به ترتیب اولویت‌های خود که ذکر خواهد شد اقدام به پذیرش و واگذاری نمایندگی فعال در مراکز استانها نماید.

جذب نمایندگی موسسه مصاف در کلیه استان‌های کشور

مؤسسه فرهنگی هنری مصاف ایرانیان در نظر دارد در راستای پاسخ به درخواست های مکرر کشوری مخاطبان خود و نیز توسعه جغرافیای فعالیتهای موسسه، براساس ضوابط و شرایط و به ترتیب اولویت های خود که ذکر خواهد شد اقدام به پذیرش و واگذاری نمایندگی فعال در مراکز استانها نماید.

متقاضیان محترم دارای شخصیت حقوقی (اعم از موسسات ،کانونها ، هیئات و …) علاقه مند به اخذ نمایندگی موسسه می‌توانند فرم “درخواست نمایندگی موسسه مصاف ایرانیان”، که به صورت فایل ورد در سامانه پذیرش نمایندگی قرار داده شده است را دانلود کرده و تکمیل کنند و از طریق گزینه ارسال فرم آنرا ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

شرایط عمومی متقاضیان نمایندگی موسسه مصاف

– التزام به قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

– داشتن حسن شهرت در شهر و استان

-مرکز مورد نظر قبلا دارای مجوز فعالیت های فرهنگی ،هنری و پژوهشی بوده باشد

-برخورداری از روزمه قوی و قابل قبول در استان خود

– دارای امکانات لازم جهت رجوع مردم و یا برگزاری دوره ها و کلاسهای آموزشی

– آگاهی کامل از موضوع فعالیت‌های مؤسّسه و التزام به رعایت شئون اخلاقی و رفتاری و تعاملات حرفه‌ای.

– مرکز مربوطه به هیچ حزب یا تفکر خاصی گرایش نداشته وضمنا شهره به تفکر خاص سیاسی نباشد تا به جذب عامه مردم آسیب نزند

– در صورت نزدیک بودن امتیاز و رزومه کاری چند مرکزدر یک شهر،ممکن است موسسه مصاف ایرانیان ضمن حفظ هویت هریک از موسسات اقدام به ادغام آنها نماید.

نکات:

۱- چنانچه در شهری غیر از مراکز استان هستید می توانید فرم تقاضانه را پر فرمایید منتها باید بدانید بواسطه مرکز استان خود با موسسه مصاف مرتبط خواهید بود.

۲- موسسه یا مرکز متقاضی پس از قبول درخواستش باید تماما متناسب با استانداردهای موسسه مصاف ایرانیان فعالیت نماید و تمامی برنامه هایش به تایید موسسه مصاف در تهران برسد

۳- مراکزی که حائز عنوان نمایندگی از سوی موسسه مصاف شوند از اساتید مطرح کشوری ،دوره های ویژه و ممتاز کادر سازی متناسب با ظرفیت های بومی خود ، رجوع علاقه مندان به موسسه مصاف در جغرافیای خود و دیگر مزایا بهره مند خواهد شد.

 

برای ارسال درخواست نمایندگی وارد سایت زیر شوید

http://branches.masaf.ir/