مجازات زندان برای نزدیکان مجری عملیات ضد صهیونیستی در بیت المقدس shia muslim                   
دادگاه رژیم صهیونیستی برای پنج تن از نزدیکان مجری عملیات ضد صهیونیستی و شهادت طلبانه در بیت المقدس که به کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست انجامید، مجازات زندان صادر کرد.

به گزارش مصاف، دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی برای پنج نفر از نزدیکان جوان فلسطینی که در ماه جولای در عملیاتی سه شهرک نشین را در کرانه باختری به هلاکت رساند، مجازات زندان تعیین کرد.

براساس این گزارش، دادگاه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مادر، پدر، عمو و برادر این جوان فلسطینی از نیت او برای انجام این عملیات باخبر بوده اند و از این اقدام او جلوگیری نکرده و منابع امنیتی را باخبر نکرده اند.

این دادگاه برادر و عموی این جوان فلسطینی را به هشت ماه زندان و پدر و مادر وی را هرکدام به دو و یکماه زندان محکوم کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین در 16 آگوست (25مرداد ماه) اقدام به ویران کردن منزل عمر العبد در روستای کوبر در نزدیکی شهر رام الله واقع در کرانه باختری کردند.
العبد (19 ساله) در 21 جولای (30 تیر ماه) وارد شهرک 'حلمیش ' در نزدیکی رام الله شد و با سلاح سرد سه شهرک نشین را به هلاکت رساند.

این جوان در صفحه اجتماعی فیسبوک خود دلیل این عملیات را خشم خود از اقدامات رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی فلسطین به خصوص در مسجد الاقصی عنوان کرد.

از روز جمعه 23 تیر درگیری ها میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی و در پی بستن درهای مسجد الاقصی از سوی صهیونیست ها با نصب گیت های امنیتی در ورودی های این مسجد مبارک افزایش یافته بود.

در درگیری های مسجدالاقصی پنج فلسطینی شهید و بیش از یک هزار فلسطینی زخمی شدند.


منبع:  ایرنا