دختر سفیر آمریکا به ارتش رژیم صهیونیستی می‌پیوندد shia muslim                   
دختر سفیر آمریکا حق شهروندی فلسطین اشغالی را دریافت کرده است و می‌خواهد به نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بپیوندد.

به گزارش مصاف، «تالیا فریدمن» فرزند سفیر آمریکا «دیوید فریدمن» با بیش از 200 آمریکایی یهودی وارد فرودگاه بن گوریون شد و به زودی به ارتش رژیم صهیونیستی خواهد پیوست.

تالیا (23 ساله) براساس قانون بازگشت که به هر یهودی حق دریافت شهروندی اسرائیلی را می دهد، حق شهروندی این رژیم را کسب کرد.

فریدمن به روزنامه نگاران در فرودگاه بن گوریون گفت: ما فرهنگ اسرائیلی – آمریکایی داریم و معتقدم که ما بسیار مدیون دو طرف هستیم و بسیار دلگرم کننده است که ما قدرت ارتباط بین اسرائیل و آمریکا را می بینیم.

 فریدمن قبل از سفیر شدنش، اظهارات مشوقانه ای مبنی بر توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ایراد کرد که جنجال برانگیز شد.

روزنامه یدیعوت آحارونت در گزارشی اعلام کرد: تالیا برای خدمت به ارتش رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی آمده است. وی از زمان رسیدنش تاکنون مورد توجه تعدادی از مسئولان رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

از سوی دیگر، شبکه خبری «قدس» نوشت که 79 جوان در میان مهاجران آمریکایی به فلسطین اشغالی هستند که به ارتش رژیم صهیونیستی خواهند پیوست.

انتظار می رود که یک هیئت آمریکا شامل «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد رئیس جمهور آمریکا و «جیسون گرینبالت» نماینده ویژه اش و «دینا پاول» معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در پایان آگوست امسال برای کمک به از سرگیری مذاکرات صلح فلسطینی – اسرائیلی به سرزمین های اشغالی مسافرت کنند.


منبع: شبستان