تلویزیون اسرائیل: عباس آماده بازگشت به میز مذاکرات سازش است shia muslim                   
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آماده بازگشت به میز مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی بر اساس راه حل تشکیل دو کشور است.

به گزارش مصاف، به نقل از شبکه هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی، محمود عباس در جلسه ای با مسئولان ارشد جنبش فتح از آمادگی خود برای بازگشت به میز مذاکرات سازش با تکیه بر راه حل تشکیل دو کشور و تشکیل کشور مستقل فلسطین خبر داده و گفته که هرگونه ساخت و ساز و شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین غیر قانونی است.

منبع مذکور اشاره کرد که عباس در این جلسه تاکید کرده است که مساله اسرا در راس اولویت های تشکیلات خودگردان قرار داد و او به حمایت از تمامی اسرای آزاده از زندان های رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

عباس همچنین گفته که فتح پیشگام پروژه ملی فلسطین است و در تلاش برای  برآورده کردن نیازها و خواسته های ملت اعم از آزادی و استقلال و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس خواهد بود.

البته عباس در حالی این ادعاها را مطرح می کند که اخیرا اقدام به قطع حقوق شمار زیادی از خانواده های اسرا و شهدای فلسطینی کرده و فشارهای گسترده ای را نیز بر باریکه غزه اعمال می کند و در حقیقت برای بازگشت به میز مذاکرات سازش با طرف صهیونیستی حاضر است دست به هر کاری بزند و به رغم اینکه بر توقف شهرک سازی رژیم صهیونیستی اصرار دارد، این رژیم هیچ اعتنایی به این مساله نکرده و با سرعت بیشتری در حال ادامه ساخت و ساز در اراضی فلسطینی و مصادره زمین های فلسطینیان است.

 


منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین