۶۶ درصد صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند shia muslim                   
نتیجه نظرسنجی شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سمت خود به خاطر اتهامات فساد وارده هستند.

به گزارش مصاف، براساس نتایج این نظرسنجی، 66 درصد از صهیونیست ها بر استعفای نتانیاهو در صورت تنظیم کیفرخواست علیه او تاکید دارند و 21 درصد نیز گفته اند که نباید استعفا دهد.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی پس از تحقیقات گسترده که از ماه گذشته آغاز کرده است، به دستگاه قضایی این رژیم ابلاغ کرده که نتانیاهو متهم به فساد، دریافت رشوه، کلاهبرداری و خیانت در امانت است.

نتانیاهو به دریافت رشوه از برخی ثروتمندان برای دست یابی آنان به منافع و اهدافشان و دریافت هدایایی ممنوعه متهم است.

خطرناک ترین پرونده فساد نتانیاهو، پرونده خرید زیردریایی ها از آلمان می باشد که نتانیاهو یک وکیل نزدیک به خود را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی دسامبر گذشته تحقیقاتی جنایی را علیه نتانیاهو آغاز کرد و تظاهرات هایی نیز علیه او برگزار شده و صهیونیست ها خواستار استعفای نخست وزیر شدند. اخیرا نیز بر تعداد مخالفان او افزوده شده و حتی جریان اپوزیسیون اسرائیل و برخی اعضای کنست نیز خواستار استعفای او شده اند.

به موجب این نظرسنجی، محبوبیت حزب لیکود که رهبری آن را نتانیاهو بر عهده دارد، تا اندازه ای کاهش یافته است، به گونه ای که این حزب که اکنون 28 کرسی را در اختیار دارد، در انتخابات بعدی حداقل یک کرسی کمتر کسب خواهد کرد، اردوگاه صهیونیستی نیز 22 کرسی یعنی 2 کرسی بیشتر کسب کرده و حزب آینده نیز با یک کرسی بیشتر به نسبت زمان حال، 18 کرسی بدست می آورد.

نامزدهای احتمالی جناح راست گرا در صورت کناره گرفتن نتانیاهو از رقابت گدعون ساعر با 23 درصد، نفتالی بنت با 11 درصد و آویگدور لیبرمن با 9 درصد خواهند بود.

منبع: شبستان