رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ایران را از سوریه بیرون کنید shia muslim                   
فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی بیرون راندن ایران از سوریه را اولویت اسرائیل دانسته اما تاکید کرد گمان ندارد در آینده نزدیک جنگ جدیدی با حزب‌الله آغاز شود.

به گزارش مصاف، «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اظهار داشت «بیرون راندن ایران از سوریه و کاهش نفوذ آن در مرزهای نزدیک اسرائیل» اولویت ویژه‌ای برای آنها دارد.

آیزنکوت طی سخنرانی در کمیته نظامی و امور خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» با تکرار ادعای نقض قطعنامه 1702 شورای امنیت سازمان ملل توسط جنبش «حزب‌الله» لبنان، افزود این گروه تحت پوشش فعالیت‌های غیرنظامی، تحرکات نظامی در جنوب لبنان علیه اسراییل انجام می‌دهد.

به نوشته وبگاه «آی24 نیوز» وی ضمن هشدار دوباره درباره اینکه ایران مشغول ایجاد تاسیسات تولید موشک در لبنان برای حزب‌الله است، گفت این گروه هزاران موشک را ذخیره کرده تا در حمله‌ای به رهبری ایران، مراکز اسرائیل را هدف قرار دهد.

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اقداماتی که حزب‌الله و ایران انجام می‌دهند، بیش از حد مورد نیاز برای توان بازدارندگی است، اما تاکید کرد که گمان ندارد در آینده‌ای نزدیک جنگ جدیدی با حزب‌الله آغاز شود.

آیزنکوت همچنین طی پیامی به آمریکا و روسیه مدعی شد بیرون راندن ایران از سوریه و کاهش نفوذ تهران در منطقه باید از شکست دادن داعش هم برای آنها مهمتر باشد.



منبع: فارس