تشکیلات خودگردان ۱۱ سایت خبری فلسطینی را فیلتر کرد shia muslim                   
دادستان کل تشکیلات خودگردان فلسطین دستور داد شماری از پایگاه‌های اینترنتی خبری نزدیک به حماس و یک سرکرده پیشین فتح فیلتر شوند.

به گزارش مصاف،  یک ارائه دهنده سرویس اینترنت در شهر رام الله، مرکز تشکیلات خودگردان واقع در غرب کرانه باختری رود اردن اعلام کرد که صبح امروز (پنج شنبه) دستور «احمد براک»، دادستان کل فلسطین مبنی بر فیلتر شدن ۱۱ سایت فلسطینی را دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش، فرد مذکور که خواسته نامش فاش نشود در گفت و گو با خبرنگار آناتولی در این باره تاکید کرده که پایگاه های اینترنتی فیلتر شده در خارج از کرانه باختری فعالیت می کنند با این حال دادستان کل فلسطین از اظهار نظر در مورد گفته های وی خودداری کرده است.

به گفته این ارائه دهنده سرویس اینترنت، شاخص ترین پایگاه های اینترنتی فیلتر شده عبارتند از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» و «خبرگزاری شهاب» به عنوان دو سایت نزدیک به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «صدای فتح» نزدیک به «محمد دحلان»، سرکرده پیشین جنبش آزادی بخش فلسطین (فتح) که پس از اخراج از این جنبش در اواسط سال ۲۰۱۱ میلادی در امارات اقامت دارد و دو روز پیش نیز یک سایت دیگر نزدیک به وی به نام «امد» اعلام کرده بود که دادستان کل فلسطین دستور فیلتر آن را نیز صادر کرده است.


منبع: شفقنا