لیبرمن: اختلاف کشورهای عربی با قطر فرصت خوبی برای اسرائیل است shia muslim                   
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت قطع روابط برخی کشورهای عربی با قطر می‌تواند باب تقویت همکاری و روابط منطقه ای را به روی این رژیم بگشاید.

به گزارش مصاف، "ایگدور لیبرمان" –وزیر جنگ رژیم صهیونیستی- مدعی شد تصمیم برخی کشورهای عربی مبنی بر قطع روابط خود با قطر می تواند باب تقویت همکاری و روابط منطقه ای را  به روی این رژیم بگشاید.

"ایگدور لیبرمن" ادعا کرد: "تردیدی نیست که این موضوع می تواند فرصت های بسیاری از همکاری برای مبارزه با تروریسم ایجاد کند. توپ اکنون در زمین دیگران است."

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود گفت: برای همگان روشن است آنچه اتفاق افتاده است نشان می دهد که حتی کشورهای عربی نیز فهمیده اند که تهدید واقعی علیه منطقه نه اسرائیل و یهود و صهیونیسم است بلکه تهدید واقعی تروریسم افراطی است.

"مایکل اورون" –سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن- نیز مدعی شد: خطوط جدیدی در منطقه ترسیم شده است.اسرائیل دیگر علیه عرب ها نیست، ولی در کنار اعراب مقابل تروریسمی که قطر تامین مالی می کند می ایستد.

این در حالی است که بسیاری از گزارش های موثق حمایت رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی از تروریسم در عراق و سوریه را تأیید می کنند و تأکید دارند که ریشه تروریسم در منطقه وهابیت سعودی است.

منبع: شبستان