سرلشکر باقری: ایران موشک‌هایی با خطای بسیار کم تولید می‌کند shia muslim                   
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت فناوری ساخت موشک‌هایی با خطای کمتر از ۱۰ متر در اختیار کشورهای کمی قرار دارد و امروز ایران این تسلیحات را تولید و استفاده می‌کند.

به گزارش مصاف، سرلشکر محمد باقری، شنبه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی و دفاعی یادمان والفجر 8 در اروندکنار، با اشاره به بومی بودن تجهیزات نظامی این نمایشگاه افزود باوجود چنین موفقیت‌های بزرگی، سایر مشکلات کشور، کوچک جلوه می‌کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران همچنین ضمن قدردانی و تجلیل از مرزداران جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: «دنیا باید بداند باور "ما می‌توانیم" در جوانان دانشمند نسل‌های بعد از جنگ برای خودکفایی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها هم وجود دارد.»

نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پنجشنبه در یادمان شهدای عملیات الفجر 8 اروندکنار از توابع شهرستان آبادان گشایش یافته است و همچنان ادامه دارد.

در این نمایشگاه بخشی از تازه‌ترین دستاوردهای دفاعی کشور شامل توان یگان موشکی هوایی و بخش‌هایی از سامانه‌های راداری و پدافند هوافضای سپاه به نمایش گذاشته ‌شده است.

در بخش موشکی نمایشگاه یادمان والفجر8، موشک‌های زلزال، قدر، شهاب 2 و توپ ضد هوایی مصباح به نمایش درآمده و در بخش یگان پدافندی نیز، سامانۀ TOM-m1 و سامانۀ سام 6 به معرض دید عموم گذاشته‌شده است.

گفته می‌شود روزانه دستکم هزاران نفر از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.


منبع: تسنیم