وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نمی‌توانیم به هیچ توافقی با ایران اعتماد کنیم shia muslim                   
آویگدور لیبرمن در دیدار با معاون رئیس‌جمهور آمریکا به بحث درباره ایران پرداخت.
به گزارش مصاف ، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی سه‌شنبه شب با «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار کرد. لیبرمن در ابتدای این دیدار گفت اسرائیل منتظر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس است.

لیبرمن و پنس در این دیدار درباره آزمایش موشکی اخیر ایران نیز گفتگو کردند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این خصوص ادعا کرد: «این نشان می‌دهد ما نمی‌توانیم به هیچ توافقی با ایران اعتماد کنیم. آنها تمایل خود را برای محو اسرائیل از روی نقشه بارها تکرار کرده‌اند. تهران مدام برای گسترش تروریسم در جهان و از بین بردن نظم و ثبات خاورمیانه تلاش می‌کند».

لیبرمن در ادامه از اینکه دونالد ترامپ –رئیس‌جمهور آمریکا- ایران را «خطری جدی» برای موجودیت رژیم‌صهیونیستی می‌داند ابراز خوشحالی کرد. وی همچنین به مایک پنس گفت: «تعمیر قبرستان تخریب شده یهودیان در آمریکا بیش از هر چیزی نشان می‌دهد واشنگتن یهودستیزی را تحمل نمی‌کند و ملت و دولت آمریکا می‌دانند یهودی‌ها بخش مهمی از ملت آمریکا هستند».

لیبرمن پس از پایان این دیدار نیز گفت: «ما دوستانی واقعی در کاخ سفید داریم. آمریکایی‌ها به رهبری دونالد ترامپ شرکای واقعی اسرائیل برای حل چالش‌های پیش روی آن از جمله ایران هستند».

منبع:باشگاه خبرنگاران