هاآرتص: پلیس، مدارک دال بر فساد مالی نتانیاهو را در اختیار دارد shia muslim                   
یک روزنامه عبری زبان از دستیابی پلیس رژیم صهیونیستی به مدارک و فایل‌های صوتی دال بر فساد مالی نخست وزیر این رژیم خبر داد.

به گزارش مصاف، روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در گزارشی در شماره امروز (یک شنبه) خود نوشت که پلیس رژیم صهیونیستی فایل های صوتی و مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در جریان مذاکره با یک سرمایه دار بزرگ، به وی پیشنهاد داده در برابر دریافت منافع مالی، امتیازاتی به وی بدهد.

بر اساس این گزارش، هاآرتص در گزارش خود آورده که ارائه این مدارک در جریان بازجویی پلیس از نخست وزیر ررژیم صهیونیستی، وی را شگفت زده کرده در حالی که «اویخای مندلبلیت»، مشاور حقوقی کابینه این رژیم چند ماه پیش در جریان این مدارک قرار گرفته با این حال آنها را در حد مدرک ارتکاب جرم ندانسته است.

در همین راستا نیز، «شلی یحیموویچ»، نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) از ائتلاف «اتحاد صهیونیستی» این اقدام نتانیاهو را فساد خوانده و تاکید کرد که که نباید هدایای مداوم سرمایه داران به وی شامل «سیگارهای برگ و بطری های شمپاین» را نادیده گرفت.

در سوی مقابل، «امیر اوهانا»، نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب لیکود ضمن تاکید بر این که به نخست وزیر این رژیم و «پایداری» وی اعتماد دارد، خاطر مشان ساخت که هر کسی می خواهد نخست وزیر را تغییر دهد، باید به صندوق های اخذ رای روی بیاورد.

منبع: شفقنا