تدابیر شدید امنیتی در کربلای معلی shia muslim                   
در پی کسب اطلاعاتی محرمانه مبنی بر احتمال عملیات تروریستی در استان کربلا، از ساعت اولیه صبح امروز، ۱۵ دی‌ماه، تدابیر امنیتی شدیدی در کربلای معلی اتخاذ شده است.

به گزارش مصاف، شهر مقدس کربلا از ساعت اولیه بامداد امروز شاهد تدابیر امنیتی شدید و فشرده‌ای است، به‌طوری که این مسئله باعث کندشدن حرکت خودروها و ترافیک شدید در مرکز این شهر شده است.

یک مبنع امنیتی در مرکز فرماندهی پلیس کربلا در این باره گفت: انتشار گسترده سرویس‌ها و دستگاه‌های امنیتی در کربلا بنابر کسب اطلاعات محرمانه امنیتی مبنی بر احتمال اقدامات تروریستی در این استان و پس از موجی از اقدامات تروریستی در استان‌های مختلف عراق، صورت گرفته است.

سخنگوی رسانه‌ای فرماندهی پلیس کربلا نیز در این رابطه اعلام کرد: ایست بازرسی و گسترش عملیات سرویس‌های امنیتی، اقدامی احتیاطی برای دفع خطر از شهروندان است، این در حالی است که اطلاعات امنیتی محرمانه‌ای نیز مبنی بر هدف قرار گرفتن استان کربلا به دست آمده است.

لازم به‌ذکر است، در پی تشدید اقدامات ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی عراق در شهر موصل عراق و پیروزهای مستمر مجاهدان عراقی در مقابل گروه تروریستی داعش، دامنه اقدامات جنایت‌کارانه عناصر افراطی و تکفیری این گروه افزایش یافته، به‌طوری‌که طی روزهای اخیر مناطق مختلف عراق از جمله بغداد، سامرا و نجف اشرف شاهد اقدامات وحشیانه و ترویستی این گروه بوده است.

منبع: ایکنا