کشتار ۳۵ کودک فلسطینی در سال ۲۰۱۶ shia muslim                   
جنبش جهانی دفاع از کودکان ـ شعبه فلسطین ـ فاش ساخت که دشمن صهیونیستی در سال جاری ۳۵ کودک فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری و قدس اشغالی را به شهادت رسانده است.

به گزارش مصاف، مسئول پرونده تعقیب و پیگیری قضایی این جنبش ضمن اشاره به این مطلب، افزود که در سال جاری روند تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه کودکان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی تشدید یافته است که این روند طی 12 سال گذشته بی سابقه بوده است.

رژیم صهیونیستی همچنین در یکسال گذشته بیش از 800 کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.

عاید قطیش افزود که دستگاه قضایی اسرائیل در این کشتارها دست دارد، زیرا علاملان قتل عام کودکان فلسطینی را تبرئه می کند و همین مساله آنان را به ادامه کشتار کودکان فلسطینی جری تر می کند.

دشمن صهیونیستی همچنان به بازداشت کودکان فلسطینی ادامه می دهد؛ به نحوی که نزدیک به 450 کودک فلسطینی هم اکنون در زندان های اسرائیلی به حبس کشیده شده اند. این اقدام در حالی صورت می گیرد که تعدادی از کودکان فلسطینی پس از آزادی از زندان های اسرائیلی دچار آسیب های روحی و روانی شده اند، زیرا ماموران اسرائیلی آنان را در دوران بازداشتشان به شدت شکنجه می کردند.

رژیم صهیونیستی با نقض توافقنامه چهارم ژنو، حدود 60 درصد از کودکان بازداشت شده فلسطینی را از کرانه باختری اشغالی به زندانهای خود در مناطق اشغالی منتقل کرده است و چون خانواده اسرا مجوز ورود به این مناطق را ندارند این مسئله مانع از دیدار آنان با اسرا می شود. این رژیم سالانه حدود 700 کودک را در دادگاههای نظامی محاکمه می کند.

منبع: شبستان