هشدار وزیر امور امنیتی انگلیس در خصوص حملات شیمیایی داعش در این کشور shia muslim                   
وزیر امور امنیتی انگلیس نسبت به انجام حملات شیمیایی داعش در انگلیس هشدار داد و از شهروندان خواست تا هر مورد مشکوکی را گزارش دهند.

به گزارش مصاف، وزیر امور امنیتی انگلیس نسبت به طرح گروه تروریستی داعش برای انجام حملات شیمیایی به این کشور هشدار داد.

وی در این باره گفت:گروه تروریستی داعش قصد انجام حمله با سلاح های شیمیایی به انگلیس را دارد که تلفات زیادی به بار خواهد آورد.

بن والس در گفتگو با روزنامه انگلیسی ساندی تایمز که امروز (یکشنبه 12 دی) منتشر کرد گفت که گروه تروریستی داعش از سلاح های شیمیایی در سوریه و عراق استفاده کرده است و مقامات اطلاعاتی معتقدند که داعشی ها می خواهند از این سلاح ها در خاک انگلیس هم استفاده کنند.

والس همچنین خاطر نشان کرد که مقامات اطلاعاتی اخیرا مانورهایی را برای مقابله با آنچه او آن را «بدترین ترس» در کشور می نامد،انجام داده اند.

وی افزود:داعشی ها هیچ گونه منع اخلاقی برای استفاده از سلاح های شیمیایی علیه مردم برای خود قائل نیستند و اگر بتوانند حتما این کار را در کشور ما انجام خواهند داد.

والس تصریح کرد که تعداد بالای تلفات بدترین ترس برای همه مردم کشور ما در نتیجه استفاده از سلاح های شیمیایی از سوی داعش است.

گفتنی است که سال گذشته نیز در گزارش «یوروپل» به خطر حملات شیمیایی داعش در انگلیس اشاره شده بود اما این اولین بار است که یک وزیر به وضوح به تهدید داعش در این کشور اشاره می کند.  

منبع: شبستان