سفیر رژیم صهیونیستی: انتقال سفارت آمریکا به قدس، گامی مهم به سوی صلح است shia muslim                   
سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا مدعی شد تصمیم رئیس جمهور منتخب آمریکا و سفیر جدید این کشور در فلسطین اشغالی برای انتقال سفارتخانه از «تل‌آویو» به «قدس» گامی مهم در راستای «صلح» در منطقه است.

به گزارش مصاف، در پی اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا و «دیوید فریدمن» گزینه او برای سفارت این کشور در فلسطین اشغالی درخصوص انتقال سفارتخانه از شهر «تل‌آویو» به «قدس»، دیپلمات ارشد صهیونیست در آمریکا نیز از این تصمیم استقبال کرد.

«ران درمر» سفیر رژیم صهیونیستی در ایالات متحده ساعات پایانی روز سه‌شنبه طی مراسمی در واشنگتن با استقبال از تصمیم دولت ترامپ برای انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس، ادعا کرد این یک «گام بزرگ به سمت صلح» بوده و اسرائیل امیدوار است سال آینده همزمان با جشن سال نو، جشن انتقال سفارتخانه را نیز بگیرد.

به نوشته پایگاه خبری «آی24» درمر در ادامه تاکید کرد: جابه‌جایی سفارت آمریکا باید بسیار زودتر انجام می‌شد و چنین اقدامی اکنون پیامی محکم در برابر غیرقانونی اعلام کردن اسرائیل است.

دونالد ترامپ و برخی مشاوران او در دوران مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وعده داده بودند در صورت پیروزی در انتخابات  قدس را به عنوان پایتخت رسمی و دائمی اسرائیل به رسمیت شناخته و سفارت ایالات متحده را از تل آویو به قدس منتقل خواهند کرد.

منبع: فارس