جعل تصویر برای کمرنگ کردن پیروزی حلب shia muslim                   
دشمنان قسم خورده ارتش سوریه که از پیروزی و آزادی حلب از چنگال تروریست‌ها ناراضی و خشمگین هستند، با انتشار تصاویر قدیمی زنان و کودکان سعی در تخریب وجه ارتش ملی سوریه و جنایتکار جلوه دادن آن نسبت به مردم سوریه هستند.

 

به گزارش مصاف، چندین رسانه و سایت اینترنتی معروف عرب زبان در چارچوب مبارزه اطلاعاتی و خبری بر علیه ارتش بشار اسد، با استفاده از عکس های قدیمی مربوط به نوار غزه در فلسطین و همچنین تصاویر قدیمی مربوط به سال های 2014 و 2015، در تلاش هستند تا مبارزه ارتش ملی سوریه را "وحشیگری" علیه مردم "مظلوم" شهر حلب نشان دهند.

شبکه تلویزیونی سعودی "العربیه" که به نگرش خصمانه نسبت به دولت و ارتش ملی سوریه معروف است، در 14 دسامبر (24 آذر ماه) خبری با عنوان "پوشش خبری از جزئیات آخرین وقایع حلب" منتشر کرد و برای این خبر، تصاویری از گروه نجات موسوم به "White Helmets" را نمایش داد که در حال بیرون کشیدن پسربچه ای از زیر آوار یک ساختمان هستند! لازم به ذکر است که "White Helmets" بارها توسط خبرنگاران به خاطر دروغ و ارتباط با گروهک تروریستی "جبهه النصره" مورد انتقاد قرار گرفته است.

تصویری که از اعضای "White Helmets" با کودک به چاپ رسیده است را می توان در اخبار منتشر شده در سایت روزنامه "Aliwaa" در تاریخ 25 نوامبر مشاهده کرد. این موضوع مخاطبان را وادار می کند تا به اخبار منتشر شده توسط "العربیه" و دیگر رسانه های مغرض درباره حلب با شک و تردید نگاه کنند.



منبع: العالم