نگاهی به پروژه عادی سازی روابط نامشروع در سری بازی‌های Fallout shia muslim                   
بازی‌ها ما را به چه کارهایی وادار می‌کنند!

 

در کتاب "امالی شیخ صدوق" حدیثی وجود دارد که در آن پیامبر (ص) خطاب به حضرت علی (ع) می فرماید: "اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست بدارد، باید خدا را بر حلال ‌زادگى خود، ستایش گوید، زیرا ما را دوست نمی‌دارد، مگر حلال ‌زاده و ما را دشمن نمی‌دارد، مگر حرام ‌زاده (ص 475)
با دقت و تأمل در این حدیث بسیار مهم، به وضوح درمی یابیم که عمده دشمنان اصلی جبهه حق و به طور خاص ائمه اطهار را نسل حرام زاده تشکیل می دهند و در آینده تعداد کثیری از این گروه جلوی امام حاضر صف بندی خواهند کرد.
با توجه به این موضوع، انتظار می رود که دشمنان اسلام و ائمه به طور خاص در صدد ترویج بی بند و باری و ازدیاد نسل حرامزاده در جهان باشند. البته صحت این موضوع را می توان از طریق آمارهای رسمی جهانی که از طرف سازمان ملل هر سال منتشر می شود هم ملاحظه کرد.
به طور مثال، در سال 2015، سازمان ملل در آماری که با عنوان World Family Map آن را منتشر کرده، تعداد فرزندان حرامزاده در هر قاره و کشور را به شرح زیر اعلام کرده است:

بازی fallout 

حال سوال این است که چه چیز موجب بروز چنین انحراف اخلاقی در سراسر دنیا شده است؟
علاوه بر فقدان باورهای قوی دینی، نمی توان از نقش رسانه های جمعی در گسترش این فرهنگ نامیمون صرف نظر کرد. نقشی که چندی است به عهده بازی های رایانه ای هم گذاشته شده و متأسفانه با رخنه گروه های فکری و جریانات خاص، این سرگرمی، به تریبونی قوی و تأثیرگذار در ترویج فرهنگ ولنگاری و عادی سازی فرهنگ فحشا در میان کاربران و به خصوص جوانان بدل شده است. تولید انواع بازی های رایانه ای با مضامین غیر اخلاقی و نمایش روابط آزاد زن و مرد در آن ها، از جمله اقداماتی هستند که در این رابطه انجام شده اند.
اما در میان تمامی بازی های تولید شده، ماجرای بازی Fallout چیز دیگری است. در این بازی آخر الزمانی که به چگونگی تلاش انسان ها برای بقا پس از نابودی دنیا می پردازد، نکات غیراخلاقی فراوانی وجود دارند که یکی از مهم ترین آن ها، ترویج روابط نامشروع و تولید و گسترش نسل حرامزاده است!
منبع: http://vgpostmortem.ir/