شهیدی که جان پدر و مادرش را در فاجعه منا نجات داد shia muslim                   

حاج منصور فخارنیا هم طبق توصیه این روحانى کاروان، براى خودش و همسرش نایب گرفته و از واقعه امروز در منا جان سالم به در مى برند.

 

 

به گزارش مصاف، سهیل کریمی می گوید :  باجناق بنده برادر دو شهید است ، پدر و مادر ایشان (که پدر و مادر شهیدان عباس و على فخارنیا هستند) ساکن محله افسریه تهران هستند.

این دو بزرگوار  امسال در حج تشریف دارند. دیروز روحانى کاروانشان با پرس و جو، حاج منصور فخارنیا را در صحراى عرفات بین حجاج پیدا مى کند و مى پرسد: پسر شما شهید شده؟
حاج منصورآقا جواب مى دهد: بله!
روحانى کاروان مى پرسد : اسم شهیدتون عباسه؟
حاج منصور باز مى گوید: یکى از دو شهیدمون عباسه.
روحانى مى گوید: من که از پدر شهید بودن شما خبر نداشتم، اسم شهید شما را هم نمى دانستم. شهید شما به خوابم آمد و گفت اسم من عباس فخارنیاست. بروید پدر من را در کاروان پیدا کنید و به ایشان بگویید چون قلبش مشکل دارد امشب به مشعر و فردا به منا نرود.
پدر شهدا مى گوید: نمى شود که.

روحانى هم در جواب مى گوید: حاج آقا! من نه شما را مى شناختم و نه پسر شهیدتان را. این چیزى بود که باید به شما می گفتم. شما هم مى توانید نایب بگیرید و خودتان از همین جا برگردید مکه به هتل.

حاج منصور فخارنیا هم طبق توصیه این روحانى کاروان، براى خودش و همسرش  نایب گرفته و از واقعه امروز در منا جان سالم به در مى برد.

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ



منبع: شهید نیوز