دستگیری ۳۰۰ نفر از آشوبگران در خیابان پاسداران/رانندگان خودروهای مرگ بین بازداشتی‌ها shia muslim                   
سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری ۳۰۰ نفر از آشوبگران حوادث شب گذشته در خیابان پاسداران تهران خبر داد.

نیروی انتظامی شب گذشته در عملیاتی پس از تعیین ضرب الاجل برای آشوبگران خیابان پاسداران و پایان این ضرب الاجل در ساعت 4 بامداد، آتش برافروخته‌شده توسط مخلّان نظم و امنیت را خاموش و عناصر اصلی را دستگیر کرد.

به گفته سخنگوی نیروی انتظام، بیش از 300 نفر از دراویش بازداشت شده اند که بین آنان رانندگان اتوبوس و سمندی که عده‌ای از جمله مأموران پلیس را هدف قرار دادند و همچنین ضاربان و عناصر اصلی به‌چشم می‌خورد.

وی پیش از این از دستگیری بالغ بر ۶۰ نفر از اعضای آشوبگر فرقه دراویش در خیابان پاسداران تهران خبر داد.

منتظرالمهدی از مجروح شدن 30 مأمور پلیس در این حادثه خبر داده و اظهار تاسف کرده است که در این آشوبگری تخریب اموال عمومی، خودروها و شیشه منازل مردم توسط اخلالگران نظم و امنیت در محل صورت گرفته است.

جمعی از دراویش گنابادی عصر روز دوشنبه(30 بهمن ماه) با تجمع در خیابان پاسداران تهران محدوده کلانتری 102 ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، 3 مامور پلیس را در حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
این گروه از دراویش در اقدامی شبیه تروریست های داعش با یکدستگاه اتوبوس و در حادثه ای دیگر با یک دستگاه خودروی سواری سمند در خیابان پاسداران به سمت مردم، خودروها و نیروهای انتظامی حمله کرده و آنان را زیر گرفتند.