خلبان اردنی خطاب به ترامپ: از سرزمین خودت به اسرائیل ببخش shia muslim                   
دجه گفت: "اگر می‌خواهی چیزی به اسرائیلی‌ها ببخشی از سرزمین خودت ببخش؛ از آمریکا. این سرزمین متعلق به فلسطینیان است."

"یوسف دجه"، خلبان اردنی پرواز امان به نیویورک که در توضیح مسیر پروازی به مسافران گفت "ما از آسمان شهر اورشلیم (قدس)، پایتخت فلسطین عبور می‌کنیم" در مصاحبه با مرکز تحقیقات رسانه‌ای خاورمیانه (MEMRI) گفت: سرزمین فلسطین برای ترامپ نیست که بخواهد آن را به اسرائیل ببخشد.

 
این خلبان اردنی گفت: "مایلم مطلبی را به آقای ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده بگویم. نام من یوسف الحملان دجه است. من اهل اردن هستم. من متعلق به اردن، فلسطین و تمام کشورهای عرب هستم. من اینجا در نیویورک و در کنار برج تو هستم. آنچه تو [در مورد پایتختی قدس برای اسرائیل] گفتی خصمانه است. آنچه تو به اسرائیل بخشیدی، درست نیست؛ البته به زعم تو اسرائیل... من به اسرائیل اعتقادی ندارم. آنچه به آن بخشیدی متعلق به تو نیست."
 
دجه ادامه داد: "اگر می‌خواهی چیزی به اسرائیلی‌ها ببخشی از سرزمین خودت ببخش؛ از آمریکا. این سرزمین متعلق به فلسطینیان است؛ متعلق به عرب‌ها، پادشاهی هاشمی، ملک عبدالله و همه ماست. برای تو نیست که آن را می‌بخشی. دست خود را از سرزمین ما کوتاه کن."
 
این خلبان در پایان از پدران و مادران و معلمان خواست نسل جدیدی را پرورش دهند که فلسطین را از بحر تا نهر آزاد کند.