سه قتل عام در بمباران‌های عربستان در سه استان یمن shia muslim                   
جنگنده‌های ائتلاف سعودی جمعه مناطق غیرنظامی در استان‌های الحدیده، صعده و تعز در یمن را بمباران کردند که با کشته و زخمی شدن بیش از هفتاد نفر همراه شد که بیشترشان زن و کودک هستند.

در شرایطی که آمریکا تلاش می‌کند جهان را سرگرم قضیه موشک‌های یمن و منبع ساخت آن کند، هواپیماهای دشمن سعودی همچنان با ریختن موشک‌های آمریکایی بر روی بازارها و مناطق مسکونی علیه یمن ده‌ها غیرنظامی را به کام مرگ می‌کشند.

در حمله هواپیماهای ائتلاف سعودی-آمریکایی به روستای المزارعه از توابع شهرستان الخوخه در استان الحدیده (غرب یمن) بیش از 20 شهروند یمنی کشته شدند که بیش‌تر آنها زن و کودک بودند. در بین این کشته‌ها اعضای کامل یک خانواده نیز بودند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی دیروز جمعه همچنین دو بازار محلی را در استان‌های صعده (شمال) و تعز (جنوب غرب) هدف گرفتند که با کشته و زخمی شدن بیش از پنجاه نفر از مردم همراه شد.

با این وجود آمریکا سرگرم برگزاری شوی تبلیغاتی است تا آهن پاره‌هایی را به نمایش گذاشته و بگوید این بقایای همان موشک ایرانی است که از یمن به سمت عربستان پرتاب شد عربستانی که بنا به آمارهای وزارت بهداشت یمن تا ماه مارس گذشته بیش از 30 هزار زن و مرد یمنی را به خاک و خون کشیده است.

منابع پزشکی یمن تاکید کردند، آمار قربانیان حملات عربستان به بازار منطقه آل الشیخ در شهر مرزی منبه و به بازار النجیبیه در هاملی در شهر موزع در غرب استان تعز به پنجاه کشته و زخمی افزایش یافته است.

23 کشته از شهروندان یمنی مربوط به حمله عربستان به بازار منطقه آل الشیخ در شهر مرزی منبه (استان تعز) است.

این منابع گفتند: پرواز هواپیماهای دشمن سعودی بر فراز محل جنایتشان، مانع رسیدن خودروی آمبولانس و سبب بالا رفتن شمار کشته‌ها شد.

آمار اولیه قربانیان حمله عربستان به بازار النجیبیه نیز هشت کشته و پانزده زخمی گزارش شده است.