گردهمایی حامیان رژیم صهیونیستی درنشست ضد اسلامی «بوستون» shia muslim                   
سازمان «مسیحی‌ها و یهودی‌های متحد برای اسرائیل» از شخصیت‌های ضد اسلامی برای سخنرانی در نشست سالیانه منطقه بوستون دعوت کرده است.

به گزارش مصاف، سازمان غیر دولتی حامی رژیم صهیونیستی به نام «مسیحی ها و یهودی های متحد برای اسرائیل» (CJUI) که در ماساچوست واقع شده است، نشست سالیانه ضد اسلامی را با حضور شخصیت های ضد اسلامی فردا (یکشنبه ۲۹ اکتبر مطابق با هفتم آبان) در بوستون برگزار می کند.

این سازمان غیر دولتی «بریگیت گابریل» رئیس سازمان ضد اسلامی «اقدام برای آمریکا» را برای ادای سخنرانی در این نشست سالیانه به نام « Genesis Awards» دعوت کرده است.

سازمان اقدام برای آمریکا، به خاطر اظهارات ناشی از نفرت علیه مسلمانان آمریکا و تبلیغ تئوری های توطئه ضد اسلامی به عنوان یک تیم ضد اسلامی شناخته شده است.

سازمان «  CJUI» از دیگر شخصیت های ضد اسلامی هم برای حضور در این نشست دعوت شده است.

از سوی دیگر، موسسه جامعه یهودیان روسیه که وظیفه اش حمایت از مهاجران یهودی از اتحاد جماهیر شوروی سابق است، نیز برنامه ای را در اواسط نوامبر برای حضور شخصیت هایی ضد اسلامی تدارک دیده است.

سازمان «آمریکایی ها برای صلح و شکیبایی» یکی از حامیان این برنامه است، این سازمان ضد رهبران اسلامی منطقه بوستون،پایتخت ماساچوست تبلیغات انجام داده است.

سازمان «آمریکایی ها برای صلح و شکیبایی» مدعی شد که  اسلام هراسی یک «مفهوم ساختگی» است.

یکی دیگر از حامیان برنامه ضد اسلامی موسسه جامعه یهودیان روسیه در سال 2016 میلادی هم موسسه «مسیحی ها و یهودی های متحد برای اسرائیل» بود.

منبع: شبستان