تشکیل یگان کماندوی دریایی رژیم صهیونیستی برای رصد موشک «القسام» shia muslim                   
یک روزنامه عبری از تشکیل یگان کماندوی دریایی رژیم صهیونیستی برای رصد موشک‌های گردان «عزالدین القسام» پرده برداشت.

به گزارش مصاف، روزنامه عبری زبان«یدیعوت آحارونت» شنبه ششم آبان در گزارش خود نوشت: یک یگان کماندوی دریایی ویژه رژیم صهیونیستی ماموریت دارد تا موشک های آزمایشی گردان القسام شاخه نظامی جنبش حماس را که به سمت دریا پرتاب می کنند، رصد و کشف کنند.

این روزنامه نوشت: ماموریت این یگان شناسایی مین های دریایی، اجرای ماموریت خارج از رژیم صهیونیستی، حمایت از سکوهای گاز این رژیم، اجرای عملیات غواصی تا عمق 300 متر زیر دریا، اجرای انفجار در آب و جستجوی ساکنان صهیونیستی که در آب غرق می شوند، است.

نیروهای رژیم صهیونیستی از اقدام یگان کماندوی وابسته به مقاومت فلسطین برای اجرای عملیات حساس در نبردهای آتی می ترسند، به خصوص که گردان القسام در جنگ اسرائیل ضد نوار غزه در سال 2014 میلادی عملیاتی ضد پایگاه دریایی (زیکیم)  انجام داد.

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی، بخش مهمی از نیروهای دفاعی این رژیم است که در دریای مدیترانه، خلیج ایلات، دریای احمر و کانال سوئز حضور دارد. نیروی دریایی ارتش اسرائیل زیر نظر ستاد کل نیروهای دفاعی اسرائیل فعالیت می‌کند. هم‌اکنون فرمانده کنونی نیروی دریایی ارتش اسرائیل «آلوف الی ماروم» است. نیروی دریایی به همراه نیروی زمینی و نیروی هوایی این رژیم وظیفه حفظ رژیم اسرائیل و عقیم‌کردن تلاش‌های دشمنان آن در مختل‌کردن روال عادی زندگی در داخل کشور را بر عهده دارند.

منبع: شبستان