تل آویو مذاکره با هر دولتی را که با حضور حماس تشکیل شود، ممنوع دانست shia muslim                   
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی عصر روز سه شنبه تصمیم به عدم ورود به عرصه مذاکره با هر دولت فلسطینی گرفت که جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در آن عضویت داشته باشد.

به گزارش مصاف، "نفتالی بنت" وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت توافق بر سر از سر گیری مذاکرات با طرف فلسطینی، دولت صهیونیستی با هر دولتی که با مشارکت فتح و حماس تشکیل شود، مذاکره نخواهد کرد.

بنت این سوال را مطرح کرد که «آیا آمریکایی ها آمادگی کامل برای تعامل با دولتی را که "بن لادن" در قالب آن حضور داشته باشد، دارد؟ این همان وضعیتی است که امروز با آن مواجهیم. ما باید این مساله را درک کنیم که فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین به توافقی با حضور دو تن از رهبران "تروریستی" به نام های "یحیی سنوار" و "صالح عاروری" طراح عملیات ربایش و قتل 3 جوان صهیونیست در سال 2014 دست یافتند.»

وی افزود:« ما درباره دولت وحدت ملی صحبت نمی کنیم، بلکه درباره دولت تروریست ملی صحبت می کنیم و مشخص است که اسرائیل با چنین دولتی مذاکره و تعامل نخواهد کرد.»

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کرده بود که دولتش توافق آشتی ملی میان جنبش های مقاومت اسلامی حماس و فتح را به رسمیت نمی شناسد.

نتانیاهو در نشست کابینه امنیتی اسرائیل ضمن اشاره به این مطلب، عنوان کرد: دولت اسرائیل هرگز تماس و رایزنی خود با تشکیلات خودگردان فلسطین را قطع نخواهد کرد. وی خاطرنشان ساخت: اگر توافق آشتی ملی به اجرا درآید و تشکیلات خودگردان مدیریت نهادهای دولتی نوار غزه بر عهده بگیرد، باید با آن تعامل کرد.

   
منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین