برده داری جنسی،منبع جدید درآمدزایی گروه‌های تروریستی مانند داعش shia muslim                   
مطالعات جدید نشان می‌دهد که گروه‌های تروریستی مانند داعش و بوکوحرام از قاچاق انسان و برده داری جنسی به عنوان منبع جدید تامین بودجه خود استفاده می‌کنند.

به گزارش مصاف، گزارش های جدید حاکی از آن است که تروریست ها از قاچاق انسان ها از جمله خرید و فروش برده های جنسی به عنوان منبع جدید درآمدزایی برای خود استفاده می کنند.

گروه هایی مانند داعش و بوکوحرام به تلاش های گروگان گیری و باج گیری روی آورده اند چرا که منابع سنتی درآمدزایی آنها از جمله فروش نفت و مالیات گیری دیگر برای آنها به اندازه قبل درآمدزا نیست.

مطالعات انجام شده از سوی انجمن امنیتی و سیاست خارجی «هنری جکسون» نشان می دهد که در سال گذشته،آدم ربایی حدود 10 تا 30 میلیون دلار برای گروه تروریستی داعش درآمد داشته است.

این تحقیقات همچنین حاکی از آن است که افراط گرایان از خشونت های جنسی شامل تجاوز،برده داری جنسی و ازدواج های اجباری برای تقویت نیروگیری،تحریک نیروها و تنبیه کردن افرادی که به زعم آنها بی اعتقاد هستند،استفاده می کنند.

از جمله قربانی هایی که در این گزارش آورده شده اند می توان به دختر بچه 10 ساله لیبیایی اشاره کرده که بارها از سوی قاچاقچی های انسان،مورد تجاوز قرار گرفته است.

«یوت کوپر»،رییس کمیته انتخابی مجلس عوام انگلیس در این باره می گوید:داعش،بوکوحرام و دیگر گروه های افراطی و شیطانی از قاچاق انسان به عنوان یکی از منبع مهم درآمدزایی خود استفاده می کنند و ما می دانیم که تروریست ها از خشونت های جنسی به عنوان سلاحی برای ایجاد تفرقه و ترس در داخل جوامع استفاده می کنند.

وی خاطر نشان کرد که لازم است این مسئله به عنوان یک اقدام تروریستی در قوانین کنونی ما به رسمیت شناخته شود.

منبع: شبستان