موشه یالون: دستیابی به راه حل دائمی با فلسطینیان غیرممکن است shia muslim                   
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در مرحله آینده هیچ راهی برای تحقق صلح یا دستیابی به راه حل دائم با فلسطینیان وجود ندارد.

به گزارش مصاف،   موشه یالون در گفتگو با روزنامه اینترنتی "ایلاف" عربستان، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به عدم جدیت در همکاری در زمینه های امنیتی و اقتصادی و اعمال فشار بیشتر به منظور منزوی کردن جنبش حماس متهم کرد.

وی افزود:« ابو مازن احساس مسئولیت نمی کند و امیدهای هر طرفی مانند مصر و عربستان را که سعی در کمک به او دارند، به یاس تبدیل می کند.»

یالون با اشاره به حوادث و تحولات مرزهای شمالی رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران مسئول تشدید درگیری ها و هر گونه اقدام دیگری در این منطقه است. وی افزود:«تصمیمات در لبنان از سوی ایرانی ها اتخاذ می شود و نه رئیس جمهور این کشور و یا سید حسن نصر الله دبیر کل جنبش حزب الله و اگر ایران خواهان جنگ است، این لبنانی ها هستند که درگیر جنگ شده و سختی های آنرا متحمل خواهند شد.»

موشه یالون در عین حال این مساله را انکار کرد که رژیم صهیونیستی درصدد کمک به "شورشیان سوریه" برآمده باشد و تقویت روابط تل آویو با کشورهای به اصطلاح "میانه روی" عربی را هم در راستای منافع مشترک دانست.

 


منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین