طرح «مهرمهدوی» shia muslim                   
طرح "مهر مهدوی" عنوان کلی طرحی است که موسسه مصاف ایرانیان در نظر دارد زین پس با یاری شما عزیزان در راستای ترویج فرهنگ مهدویت وهمدلی بیشتر بین افراد جامعه به منصه ظهور برساند.

برای مطلع شدن از طرح ها به کانال و صفحه اینستاگرام مهر مهدوی مراجعه فرمایید.

کانال تلگرام:

T.me/mehremahdavi

صفحه اینستاگرام:

Instagram.com/mehremahdavi

___________________

طرح جمعه آخرسال 95

هر آمدنی نشانه ای دارد. هر چه آمدن بزرگتر؛نشانه هایش باشکوه تر

السَّلَامُ عَلَى رَبِیعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَیَّام

سلام بر تو ای بهار جان ها و خرمی روزگاران...

آمدن بهار طبیعت اگر چه برای دورماندگان از مهر تابانت زمستانی تکراریست اما یاد تو گرمای امیدیست ک دل های زمستانی ما را شکوفه باران میکند.
ما تسلیم سوز سرد زمستان نمیشویم و چون بهار  با یادت مهر می پراکنیم و عاطفه می پاشیم..از کنار هیچ گلی ساده عبور نمی کنیم... و به عیادت باغچه ها می رویم...

در آستانه حیات دوباره طبیعت نشانه ای از نگار باشیم برای منتظران یار

در اولین حرکت از سری طرح های مهر مهدوی موسسه مصاف ایرانیان:
وعده ما با شما مهدی یاوران جمعه آخر سال با در دست داشتن شاخه گل نرگس به یاد امام مهربانی در کنار هر نگاه چشم به راه مهری (مراکز نگهداری از سالمندان، آسایشگاه های جانبازان و معلولین، پرورشگاه و شیرخوارگاه ها وبیمارستانها و...) به دیدار چشم انتظاران محبت خواهیم رفت .

منتظر استقبال و یاری شما سروران گرامی هستیم.

شما مهدی یاوران گرامی می توانید هنگام بازدید از این مجموعه ها از این عمل خیرخواهانه تصویربرداری نموده و آن را در فضای مجازی با هشتگ #مهرمهدوی به اشتراک بگذارید.

همچنین عکس های خود را از طریق اکانت تلگرامی که متعاقبا معرفی خواهد شد ارسال نمایید تا در کانال مهر مهدوی نیز منتشر شوند.