زخمی شدن دو نظامی اسرائیلی در قدس/ شهادت مجری عملیات shia muslim                   
عملیات مقاومتی با سلاح سرد به دو نظامی اسرائیلی در منطقه باب الاسباط در قدس اشغالی منجر به زخمی شدن دو نظامی اسرائیلی شد و مجری عملیات نیز در نهایت به ضرب گلوله به شهادت رسید.

به گزارش مصاف، لوبا سمری سخنگوی پلیس صهیونیستی تصریح کرد که جوانی فلسطینی با سلاح سرد دو نفر از نیروهای گارد مرزی ارتش اسرائیل را در منطقه باب الاسباط در قدس اشغالی با سلاح سرد مورد حمله قرار داده که هر دو نظامی در این حمله زخمی شده اند و مجری عملیات نیز به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شدت زخمی شد و در نهایت بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

شاهدان عینی نیز تاکید کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی اجازه ورود خودروهای امدادرسانی به منطقه باب الاسباط را نمی دادند و حتی به نمازگزاران فلسطینی هم اجازه نزدیک شدن به او را نمی دادند.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در سخنانی در صفحه شخصی خود در سایت فیسبوک تصریح کرد که وضعیت این دو نظامی اسرائیلی متوسط اعلام شده است و اکنون در بیمارستان بستری و تحت مداوا هستند.

فایل های ویدیویی که رسانه های صهیونیستی منتشر کرده اند، نشان می دهد که در پی این عملیات شمار زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی و خودروهای امدادرسانی بلافاصله خود را به محل عملیات می رسانند.

لازم به ذکر است که دست کم 43 نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینیان از آغاز انتفاضه قدس تاکنون به هلاکت رسیده و صدها نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

در طرف مقابل نیز با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس تا این لحظه به 286 نفر افزایش یافت.


منبع: شبستان