شورای وزیران فلسطین: تصمیم دادگاه صلح رژیم صهیونیستی در خصوص مسجدالاقصی «باطل» است shia muslim                   
شورای وزیران فلسطین در نشست هفتگی خود تاکید کردند تصمیم دادگاه صلح رژیم صهیونیستی در خصوص مسجدالاقصی را باطل خواند.

به گزارش مصاف ،شورای وزیران فلسطین در نشست هفتگی خود که روز گذشته (سه شنبه 18 اسفندماه) با حضور «رامی حمد الله» نخست وزیر دولت وحدت ملی فلسطین در شهر رام الله برگزار شد، تاکید کردند: تصمیم دادگاه صلح رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه مسجدالاقصی مکان مقدس برای یهودیان است، تصمیمی باطل است و این مکان مقدس متعلق به مسلمانان است و یهودیان حق اقامه نماز و حمله به مسجدالاقصی را ندارند.

 شورای وزیران گفت: تصمیم سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) به صورت آشکار درباره مسجدالاقصی و دیوار براق نشان می دهد که مسجدالاقصی حق غیر قابل تصرف برای فلسطینی ها است.

 
این شورا در بیانیه ای که پس از این نشست برگزار شد، اعلام کرد: سازمان یونسکو  شک ها درباره وضعیت مسجدالاقصی را به یقین تبدیل کرد و این اقدام بیان کننده محکومیت جامعه بین المللی، رد تمامی سیاست های هدفمند رژیم صهیونیستی در از بین بردن حقایق تاریخی فلسطین است.

 
در این بیانیه آمده است: تصمیم یونسکو همچنین تمامی راویات تحریف شده رژیم صهیونیستی را که به وسیله آن جهان و جامعه جهانی را اغفال می کردند، برملا کرد.

 
در ادامه بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی امروزه تلاش دارد تا با تصمیم دادگاه صلح، سازمان بین المللی را برای ادامه سیا ست های اشغالگری خود و یهودی سازی شهر قدس به چالش بکشاند و آخرین اقدام آنان نیز ساخت و ساز در منطقه قصور اموی مجاور مسجدالاقصی بوده است.

 
شورای وزیران ادامه داد: بعد از شکست رژیم صهیونیستی در اثبات حق یهودیت در مسجدالاقصی، تلاش دارد تا گام جدیدی برای خود بردارد و تاکنون نیز حفاری های خود را متوقف نکرده و به شهرک سازی ادامه می دهد.

 دادگاه صلح رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسجدالاقصی مکان مقدس برای یهودیان است و آنان می توانند در این مسجد نماز بخوانند.

 این تصمیم دادگاه صهیونیستی با تصمیم شورای اجرایی یونسکو منافات دارد.

منبع: شبستان