رقص و پایکوبی صهیونیست‌های تشنه به خون اعراب در بحرین shia muslim                   
رسانه‌های خبری عبری زبان از سفر هیئت نمایندگی یک جنبش یهودی افراط گرا به بحرین بنا به دعوت پادشاه این کشور خبر دادند.

به گزارش مصاف، رسانه های خبری عبری زبان امروز (دوشنبه) اعلام کردند که یک هیئت به نمایندگی از خاخام های جنبش افراط گرای «حباد» به عنوان بزرگ ترین فرقه یهودیان ارتدکس، هفته گذشته برای برگزاری یکی از جشن های ویژه آنها به نام «حنوکا»، بنا به دعوت حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین، راهی این کشور شدند.

بر اساس این گزارش، رسانه های عبری زبان به صورت گسترده سفر هیئت نمایندگی خاخام های حباد به بحرین را مورد توجه قرار دادند و بسیاری از شبکه های تلویزیونی و پایگاه های خبری رژیم صهیونیستی فیلمی را از برگزاری جشن حنوکا در شهر منامه، پایتخت این کشور منتشر کردند که شهروندان بحرینی را در حال رقص و پایکوبی در کنار خاخام های مذکور نشان می داد.

جالب آن که شهروندان بحرینی و خاخام های یهودی در فیلم مذکور، با آهنگ «عام یسرائیل حای» به معنای «ملت اسرائیل زنده است» می رقصیدند که یکی از آهنگ های مشهور جریان «حسیدی» از شاخه های یهودیان ارتدکس به شمار می آید که جنبش حباد نیز وابسته به این جریان می باشد.

این در حالی است که جنبش حباد از افراطی ترین جنبش های یهودی و دشمن سرسخت اعراب به شمار می آید جایی که خاخام های آن نیز در تحریک یهودیان برای تخریب مسجد الاقصی و ساخت «هیکل سلیمان» به جای آن نقشی اساسی ایفا می کنند.

در همین راستا نیز، خاخام «یسرائیل هرئیل»، از رهبران جنبش حباد، «موسسه هیکل» را رهبری می کند که از اصلی ترین گروه های فعال در زمینه آماده سازی برای تخریب مسجد الاقصی به شمار می آید و هر روز برنامه سخنرانی در رابطه با اهمیت «بازسازی هیکل سلیمان» روی خرابه های این مسجد برای دانشجویان صهیونیست سازماندهی کرده و آنها را به پیوستن به کمپین های تعدی به حرم قدسی شریف ترغیب می کند.

خاخام «مئیر ایل فریدمن»، خاخام شهر «کریات موزکین» در اسان ساحلی حیفا در شمال غرب سرزمین های اشغالی نیز که یکی دیگر از رهبران جنبش حباد می باشد، درخواست کرده که مهم ترین جایزه رژیم صهیونیستی به جنبش تروریستی «لاهفا» اهدا شود که مسئولیت انجام عملیات تروریستی علیه شهروندان فلسطینی به ویژه در بیت المقدس اشغالی و سایر شهرهای محل سکونت مشترک فلسطینیان و یهودیان را بر عهده دارد.

یکی دیگر از خاخام های جنبش حباد به نام «اسحاق شابیرا» نیز در سال ۲۰۰۹ میلادی یک نوشته عقایدی منتشر کرد که در آن «دلایل فقهی» برای کشتار کودکان شیرخوار فلسطینی به دست یهودبان ذکر کرده بود.

لازم به ذکر است که رسانه های عبری زبان پیش از این نیز به دیدار اخیر پادشاه بحرین با یک هیئت از خاخام های یهودی و همچنین تعیین «هدی عزرا نونو»، دیپلمات یهودی به عنوان نماینده این کشور در سازمان ملل متحد پرداخته و این مسئل را به صورت گسترده مورد توجه قرار داده بودند.

این در حالی است که اسناد منتشر شده در پایگاه افشاگر «ویکی لیکس» از دیدارهای گسترده و پنهانی مسئولان بحرین و رژیم صهیونیستی پرده برداشته و فاش ساخت که «بروس کشدان»، دیپلمات صهیونیست نیز به عنوان فرستاده مخفی این رژیم به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس تعیین شده و در همین راستا نیز بیشتر از بحرین بازدید می کند.

منبع: شفقنا